Gyakran Ismételt Kérdések
Böngéssz +700 Hostico dokumentációs cikk között
Az AWStats nem jelenít meg statisztikákat, ha a fiók kevesebb mint 24 órája aktív. Várjon egy napot, és ellenőrizze újra; lépjen kapcsolatba a technikai támogatással, ha a probléma továbbra is fennáll.
A cikkben bemutatott lépések leírják az eljárást egy kiegészítő domainek vagy egy kiegészítő domain cPanel-jének elérésére.
Fedezze fel az alábbi szövegben, miért jelenik meg az A DNS bejegyzés a DOMAIN_NAME domainhez már létezik hibaüzenet.
Aldomainek szükségesek az addon tartományok működéséhez a cPanel-en. Tudd meg, miért nem szabad törölni ezeket az aldomaineket.
Tudja meg ebben a cikkben, hogy lehet-e több felhasználója különböző jelszavakkal a cPanel bejelentkezéséhez.
Tudd meg, hogyan kell hozzáférni a cPanelhez: közvetlen linkeken vagy a fiók IP-címén, a névszerver beállításaitól függően.
Fedezze fel, miért nem frissíti a cPanel a tárhelyét fájlok vagy e-mailek törlése után, és hogy mit lehet tenni ez ellen.
Állítsd vissza a cPanel fiókodat egy email küldésével a help@hostico.com címre. Figyelem: Minden információ törlésre kerül, és a fiók visszaáll az eredeti állapotába.
Tudd meg, hogyan adhat hozzá egy wild card almappát a cPanelhez, hogy az összes nem létező almappát egy meghatározott mappára irányítsa.