
Tartalom
I. Általános
II. Alkalmazás adminisztrálása
III. Időtartam
IV. Működési módosítások, illetve az alkalmazás/webhely megjelenése
V. Költségek
VI. Támogatás / Segítség
VII. Elérhetőség
VIII. Adminisztráció korlátozása
IX. Felelősség korlátozása
X. Fejlesztési szolgáltatások
XI. Pénzügyi
I. Általános
A szolgáltatás bemutató oldalán elérhető alkalmazások kezelése ezen feltételeknek és kikötéseknek megfelelően történik.
II. Alkalmazáskezelés
A megrendelő beleegyezik abba, hogy az adminisztratív jogokat a Hostico-ra ruházza, amely a szolgáltatás időtartama alatt ezeknek a jogoknak az egyedüli birtokosa lesz.
Ezt a gyakorlatot ajánljuk, hogy megszüntessük a helytelen konfigurációk elvégzésének lehetőségét, különösen a problémás kiegészítők/tematikák telepítése/törlése/frissítése során.
A bővítményeket/temákat/alkalmazásokat azonnal frissítjük, mihelyt egy hivatalos frissítés elérhetővé válik, kivéve a sürgős biztonsági frissítéseket, amelyeket amint lehet, még a nap folyamán is alkalmazunk. A bővítmények, a téma és az alkalmazás frissítése legfeljebb havi kétszer történik. A frissítések számát korlátozzuk, hogy jobban csoportosíthassuk és értékelhessük azok kompatibilitását az alkalmazást alkotó többi komponenssel.
Igyekszünk elkerülni a webhely működésének zavarását úgy, hogy karbantartási munkákat elszigetelt környezetben (staging vagy klónok) végzünk, amelyeket aztán a termelési környezetbe másolunk.
Nem tudjuk garantálni a kellemetlen események teljes hiányát. A kliens által megvásárolt és csak számukra hozzáférhető bővítmények/temák frissítése csak akkor történik, ha a megfelelő bővítmények/temák rendelkezésre állnak.
III. Tartam
A kezdeti optimalizálási és a alkalmazás biztonsági folyamat 5-15 munkanap között változik, a pillanattól kezdve, amikor az alkalmazást/weboldalt átvette az xCMS csapat.
Ebben az időszakban lehetséges, hogy a kliens kapcsolatba lép a működés/tervezés információinak biztosítása érdekében.
IV. Működési módosítások, illetve alkalmazás/webhely megjelenése
Az optimalizálás és a biztonság folyamata során szükség lehet bizonyos bővítmények vagy témák eltávolítására/cseréjére.
Ezt a szükségletet kommunikálni fogjuk, és a döntés a kliensre fog hárulni. Magától értetődik, hogy az optimalizálás és a biztonság folyamata bizonyos bővítmények/témák megtartásával korlátozott lesz.
V. Költségek
A kezdeti díj, nevezetesen az egyszeri költség a szolgáltatásért, 200€ a kezdeti folyamat során, ahol a szolgáltatásban szereplő összes lépést végrehajtják.
A havi előfizetési díj az ügyfelek számára, akik az alkalmazás kezelését és megfigyelését választják, 25€.
Továbbá, az alkalmazás működése és igényei szerint javasolhatjuk további kiegészítők vagy prémium témák megvásárlását.
Ezeknek a kiegészítőknek vagy témáknak a beszerzésével kapcsolatos költségeket az ügyfél viseli.
A fejlesztési szolgáltatásokat a támogatási órákon belül számolják fel.
VI. Támogatás / Segítségnyújtás
A különböző helyzetek miatt, amelyek felmerülhetnek, és amelyeket nem tudunk előre látni a minden alkalmazásra használt sokféle téma és bővítmény figyelembevételével, a kezelésükhöz nyújtott támogatás kizárólag a jegykezelő rendszeren keresztül lesz elérhető, csupán a hétfőtől péntekig tartó 08:00 - 16:00 közötti időszakban.
Feltételezzük, hogy a segítséget kérő személy rendelkezik alapvető ismeretekkel az alkalmazásra és a kínált szolgáltatásokra vonatkozó technológiáról. Fenntartjuk a jogot, hogy korlátozzuk a nyújtott támogatás szintjét ezen ismeretek hiányában.
A segítséget legjobb tudásunk szerint nyújtjuk - lehetetlen minden elérhető bővítmény/téma, inkompatibilitás, sebezhetőség és az azok telepítése által létrehozott helyzetek tudatában lenni.
A xCMS oldalon nyújtott szolgáltatások eredményeként a következő kérdésekre válaszolunk az alkalmazáskezelés kapcsán havi 2 órás (nem áthozható) limit mellett:
- kiterjesztés/ téma/ alkalmazás hibaelhárítás
- alkalmazás optimalizálások (betöltési idő, gyorsítótárazás stb.)
- kiterjesztés/téma ütközések
- bővítmény telepítése
Nem nyújtunk szolgáltatást a következők számára:
- tervezés/újra tervezés/stílus/design
- SEO optimalizálás / tanácsadás
- téma/kiterjesztés fejlesztés
- harmadik féltől származó alkalmazás integráció (bármelyik, amelyet nem a megfelelő platform használatára építettek)
Ha bizonytalanságok merülnek fel az igények vagy szükségletek osztályozásával kapcsolatban, felveheti a kapcsolatot a szolgáltatás megfelelő osztályával a tisztázás érdekében.
VII. Elérhetőség
Ez a szolgáltatás csak a Hostico tárhelycsomagokon belül érhető el.
A weboldalak elfogadása e szolgáltatásba kizárólag a bemutatott feltételek és szabályok alapján történik.
Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen érvényesnek tartott okból elutasítsunk bármely weboldalt.
VIII. A kezelés korlátozása
A közigazgatás kizárólag a xCMS oldalon leírt, illetve feltüntetett szolgáltatásokra és alkalmazásokra korlátozódik.
Szöveg/termék/kép vagy bármilyen egyéb tartalom hozzáadása/módosítása/helyettesítése, valamint felhasználók, rendelések, megjegyzések vagy bármilyen egyéb szolgáltatás, illetve ilyen vagy hasonló típusú szolgáltatás érvényesítése/regisztrálása/jóváhagyása nem tartozik ebbe a szolgáltatásba.
Az optimalizálási és biztonsági műveletek sikere szintén függ a kód vagy adatbázis szintjén alkalmazott testreszabás mértékétől.
Erősen testreszabott alkalmazások esetén fenntartjuk a jogot, hogy a műveletek végrehajtását fejlesztési feladatokként kategorizáljuk.
IX. Felelősség korlátozása
A kliens elismeri, hogy nem vállalunk felelősséget semmilyen adminisztratív művelet elvégzéséért, azaz bővítmények/temák telepítése/eltávolítása/frissítése, valamint a kliens által az alkalmazásszinten végzett beállításokért. Ezek a műveletek nem kívánt változásokat eredményezhetnek az alkalmazás megjelenésében, funkcionalitásában, teljesítményében és biztonságában. Javasoljuk, hogy bővítmény/ téma telepítése/eltávolítása/módosítása/frissítése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot a mellékhatások elemzése érdekében. Ha szükség van az alkalmazás korábbi állapotának helyreállítására a felhasználó által végrehajtott módosítások következtében, fenntartjuk a jogot, hogy a műveletet csak a támogatási órákon belül végezzük el.
- Nem garantálunk konkrét PageSpeed pontszámot vagy betöltési időt - az oldal a lehető legjobb változatra lesz optimalizálva, figyelembe véve az alkalmazást és az telepített/használt bővítményeket/temákat.
- Nem garantáljuk az alkalmazás optimalizálását az összes elérhető eszközre; néha a telepített témák/kiterjesztések befolyásolhatják a webhely működését és megjelenését bizonyos eszközökön.
- Nem tudjuk garantálni a sikeres frissítést. A frissítés sikere számos tényezőtől függ, beleértve az alkalmazás testreszabásának szintjét és az alkalmazás használt verzióját.
- A verziók közötti frissítések, amelyek jelentős strukturális vagy funkcionális eltéréseket mutatnak ugyanazon összetevő (alkalmazás, kiterjesztés, téma stb.) esetében, külön elemzés alá esnek a költségekre és az időre vonatkozóan. Az ügyfelet értesítjük erről a szempontból, és a folyamat további folytatása az ő elfogadásukon és megerősítésükön fog múlni.
- Amit azonban garantálni tudunk, az az, hogy ha a frissítés nem valósul meg sikeresen, visszaállítjuk a weboldal eredeti verzióját. Mindig készítünk biztonsági másolatokat, mielőtt ezt a folyamatot végrehajtanánk.
- Nem tudjuk garantálni a átjárhatatlan biztonságot. Valószínű, hogy vannak nem jelentett sebezhetőségek, amelyek alkalmazások/oldalak kihasználásához vezethetnek. Mind specifikus, mind általános biztonsági intézkedéseket fogunk bevezetni. Azonban mindig van lehetőség az alkalmazás/oldal kompromittálására.
- A különböző típusú DDoS támadások elleni védelem a szerver/hálózati szinten történik.
- A kompromisszum esetén nem tudjuk garantálni a webhely helyreállítását. Gyakran a támadók visszafordíthatatlanul sértik a webhelyet, az egyetlen megoldás pedig a helyreállítása. Ilyen esetekben csak annyiban tudunk segíteni, hogy a lehető legtöbb adatot visszaszerezzük.
- Ha az ügyfél ragaszkodik egy konkrét kiterjesztés, téma, alkalmazás vagy a problémásnak bemutatott verzió használatához, az ügyfél vállalja a felelősséget az általa okozott teljesítmény- vagy biztonsági incidensekért.
- Semmilyen esetben nem vállalunk felelősséget a bemutatott műveletek végrehajtása következtében felmerülő károkért (beleértve, de nem korlátozva az adat- vagy nyereségveszteségre, közvetlen vagy közvetett, a webhely/alkalmazás működésének megszakításából eredően).
- Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor megszakítsuk ennek a szolgáltatásnak a nyújtását az együttműködés során, a pénzvisszatérítés ebben az esetben a dokumentum pénzügyi szakaszában bemutatott feltételek szerint történik.
- Nem dolgozunk kalóz kiterjesztésekkel vagy témákkal.
- Amennyiben olyan adminisztratív műveletek végrehajtására kerül sor, amelyek közvetlenül vagy közvetve befolyásolják a webhely/application biztonságának és optimalizálásának érdekében hozott intézkedéseket, a Hostico részére külső személyek által végzett műveletek esetén fenntartjuk a jogot, hogy kérjük a segítségnyújtási órák megvásárlását a webhely teljesítményének/biztonságának elemzési műveleteinek újra elvégzéséhez.
- A megosztott környezetben futó alkalmazás biztonsága és teljesítménye közvetlenül kapcsolódik a vele együtt futó alkalmazások biztonságához és erőforrás-felhasználásához. Ezekben a közös használatú helyzetekben nem vállalunk felelősséget az alkalmazás biztonságáért és teljesítményéért, és ajánlott az alkalmazást egy dedikált, izolált környezetben futtatni.
- Nem vállalunk felelősséget az alkalmazás/weboldal kompromittálódása esetén, ha az kiterjesztés vagy téma miatt történt, amelyhez az ügyfél nem biztosította a frissített verziót, olyan helyzetekben, ahol csak az ügyfél fér hozzá az új verzió letöltéséhez. Ebben az esetben a helyzetet meg lehet oldani vagy egy tiszta biztonsági másolat visszaállításával, ha létezik, amelyet díjmentesen végezünk el, vagy az alkalmazás újrascanálásával és tisztításával, amelyet a támogatási órákon belül, költségtérítés ellenében hajtunk végre.
X. Fejlesztési szolgáltatások
A kódvonalak módosítása vagy írása, fajtájától függetlenül (HTML, CSS, JS, PHP, SQL stb.) fejlesztési szolgáltatásnak minősül, és a támogatási órák keretében számlázható.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy megtagadja a fejlesztési kérelmeket.
Az oldal felülete nem része a felelősségünknek - ha a bővítmény telepítése/törlése károsítja az oldal megjelenését, vagy ha a téma megváltoztatása működésbeli zavarhoz, nem megjelenéshez vagy helytelen megjelenéshez vezet, ezeknek a helyzeteknek a megoldása a webfejlesztés kategóriájába tartozik, és ennek megfelelően lesz számlázva.
A bővítmények, témák, alkalmazások frissítése, amelyek kód- vagy adatbázis szintjén változásokon mentek keresztül, fejlesztési szolgáltatások kategóriájába tartozik olyan esetekben, amikor a frissítéseket nem lehet elvégezni anélkül, hogy szükség lenne ezen változások helyreállítására/módosítására/frissítésére.
XII. Pénzügy
General
- A szolgáltatásra vonatkozó díjak a Hostico tárhelycsomag megrendelésének időpontjában jelennek meg.
- A telepítési díj önálló, és nem tartalmazza az első hónap előfizetésének költségét.
- A kezelt tárhelyszolgáltatásoknak van egy kezdeti beállítási díja, amely tartalmazza az összes szolgáltatást xCMS
- A telepítési díj után az előfizetés a választott tárhelycsomagnak megfelelő időtartamra lesz kifizetve.
- Ha fejlesztési szolgáltatásokat nyújtanak, akkor azokat külön számlázzák minden feladatra a támogatási órák keretében
- A szolgáltatás egy tárhelycsomaggal vásárolható meg, és a megfelelő domainen vagy alkalmazáson aktiválódik.
- A szolgáltatás nem vihető át más domainre vagy alkalmazásra, kivéve, ha csak a domain név megváltoztatásáról van szó, a kezelt alkalmazás megtartva állapotát.
- Erősen fertőzött weboldalak/applikációk esetén a Hostico fenntartja a jogot, hogy a támogatási órákon belül kérje a fertőtlenítési kezelést.
- A szolgáltatás bármilyen újbóli előfizetése, amely az üzemeltető váltása, a szolgáltatás használatának megszüntetése, a díjfizetés elmulasztása vagy a Hostico által érvényesnek ítélt egyéb ok miatt történt megszakítás következtében merül fel, az installációs díj megfizetését igényli
Visszatérítések
Ez a szolgáltatás nem tartozik a 30 napos pénzvisszafizetési garancia alá.
A néhány hónapra előre kifizetett összeg csak akkor kerül visszatérítésre, ha a visszatérítési kérelem a webhely/applikáció tényleges ellenőrzése előtt kerül benyújtásra.
A visszatérítések csak előre kifizetett összegekre vonatkoznak, és csak a teljesen kifizetett hátralévő hónapokra.
Utolsó frissítés: 2024.07.03
Ez a dokumentum egy nem hivatalos fordítás. A jogilag érvényes változat a román nyelvű eredeti dokumentum. Az esetleges eltérések esetén a román nyelvű verzió érvényesül.