A tárhelycsomagok újraaktiválása
A következőkben áttekintjük az összes információt, illetve a Hostico ügyfélszámlájáról származó tárhelycsomagok újraaktiválásának eljárását.
Mindenki szembesült már olyan helyzettel, amikor különböző okok miatt nem tudott egy kifizetést teljesíteni, és szolgáltatásaink felfüggesztésre kerültek. A visszaállítás, a legtöbb esetben, megköveteli a támogatói csapat felkeresését, és ha ők nem kínálnak telefonos vagy élő chat támogatást, az egyetlen megmaradt megoldás az e-mail, ami a csapat gyorsaságától függően gyorsabb vagy lassabb megoldást eredményezhet.
Továbbá, végigmegyünk a szükséges lépéseken a Hostico ügyfélszámlán történő tárhelycsomag újraaktiválásához.
Az első dolog, amit meg kell tennünk, hogy biztosítsuk, hogy be legyünk jelentkezve a megfelelő ügyfélszámlára, ahol a felfüggesztett szolgáltatás található.
Ezután balra megyünk a „Szolgáltatások” szekcióhoz, és hozzáférünk a fiókból felfüggesztett szolgáltatáshoz, amelyet újra aktiválni szeretnénk.
Ha úgy fértem hozzá a szolgáltatáshoz, akkor az összes lehetőség a panelben monokróm (ki van szürkülve) lesz, kivéve az oldal tetején található részt.
A folyamat újraaktiválásához kattintsunk a zöld „Ideiglenes újraaktiválás” gombra.
Megjegyzés: Ha a csomag újbóli aktiválása nem lehetséges (különböző okok miatt), az oldal tetején található értesítés nem lesz látható, és az újbóli aktiválás lehetetlen lesz.
Ha az eljárás sikeresen lezajlott, egy megerősítő üzenettel fogunk találkozni, majd az oldal frissítése után a tárhelycsomag minden funkciója újra aktívvá válik.
Megjegyzés:
- Előre beállítva, a tárhelyszolgáltatások automatikusan aktívak maradnak a lejárat napját követő 7 napig. A csomag visszaállítása kérvényezhető még 7 további napra, így összesen 14 napos haladék áll rendelkezésre a lejárat napjától számítva.
- A szolgáltatások újbóli aktiválása csak 90 napos időintervallumot követően lehetséges. Ha az utolsó 90 napban kérte az újbóli aktiválást, akkor azt sem Ön, sem a Hostico operátora nem tudja végrehajtani.
- A felfüggesztett szolgáltatások esetében, mint például a Hostico általános szerződési feltételeinek megsértése, az ügyfélfelületen történő újraaktiválás nem lehetséges.
- A bezárt tárhelycsomag visszaállítása nem lehetséges. Ha volt egy tárhelycsomagja, amelyet töröltek a Hostico szervereiről, szükséges lesz vagy új tárhelyszolgáltatás megrendelése (ha a régi fájlok már nem érdeklik), vagy kapcsolatba lépnie a támogatói csapattal, hogy megvizsgálják, van-e lehetőség a régi fájlok visszaállítására.
- Ha az utolsó 90 napban nem kérte a reaktiválást, és a reaktiváló gomb nem jelenik meg, akkor kapcsolatba kell lépnie az értékesítési osztállyal a bemutatott helyzet ellenőrzése érdekében.