xCMS tárhely

Web tárhely menedzsment és optimalizálási szolgáltatás, xCMS hosting

Menedzselt webtárhely
Menedzselt webtárhely
Tartalom

I. Mi a kezelett tárhely?
II. Kezelt tárhely vs Szabványos tárhely
III. Szükséged van kezelt tárhelyre?
IV. Miben különbözik a Hostico más kezelt tárhely szolgáltatóktól?
V. Alkalmazás átvitele
VI. Integritás ellenőrzése
VII. Stressz teszt
VIII. Biztonsági elemzés
IX. Frontend elemzés és optimalizálás
X. Téma/aktív kiterjesztés elemzése
XI. Adatbázis elemzés és optimalizálás
XII. Alkalmazás optimalizálása
XIV. Weboldal csatlakoztatása CDN-hez
XV. Uptime monitorozás
XVI. Teljesítmény ellenőrzése
XVII. Integritás/biztonság elemzése
XVIII. Adminisztráció

I. Mi a kezelett tárhely?

Egy tárhelycsomag megvásárlása és egy alkalmazás telepítése már nem nehéz vagy magas szintű ismeretek igénylő feladatok.
Ugyanakkor a telepített alkalmazás/weboldal későbbi kezelése már más tészta.

Egy weboldal tulajdonosának olyan látható és érzékelhető feladatai mellett, mint a weboldal tartalmának kezelése, marketing, grafikai felület, közösségi média stb., fontos figyelembe venni az alkalmazás technikai oldalát is, mint a biztonság, optimalizálás, frissítés, monitorozás stb.
A látogatók/tulajdonos számára látható oldal (frontend) és a háttér (backend) is rendszeres, aktív és folyamatos beavatkozást igényel a megfelelő működéshez. Ennek a beavatkozásnak idő, energia és erőforrásokat igényel, még akkor is, ha rendelkezünk a feladatok elvégzéséhez szükséges ismeretekkel.

A kezelett tárhely magában foglalja ezeknek a feladatoknak a átvételét, biztosítva a tárhely szolgáltatások és az ügyfél alkalmazásának megfelelő működését.

II. Kezelett tárhely vs Szabványos tárhely

A szabványos tárhelyen a megvásárolt tárhelycsomag nyújtotta tárhelyet és az erre vonatkozó erőforrásokat használhatja. Az alkalmazás telepítése és kezelése az Ön felelőssége.
A kezelett tárhely esetén az alkalmazás/weboldal biztonságának, optimalizálásának, frissítésének és monitorozásának feladata a tárhelyszolgáltató cégét terheli, így Önnek szabad kezet adva a digitális élmény létrehozásához.

III. Szükséged van kezelt tárhelyre?

Az lenne ajánlatos, ha kezelt tárhelyet választanának, ha:

  • nincs rendelkezésre álló ismeret az alkalmazás/weboldal kezeléséhez
  • nincs elég idő az alkalmazás/weboldal kezeléséhez
  • nem engedheti meg magának, hogy az oldala támadások miatt legyen kompromittálva
  • nem szeretné elveszíteni a látogatókat/ügyfeleket az oldal lassú betöltése miatt

IV. Hogyan különbözik a Hostico más kezelt tárhely szolgáltatóktól?

Bár vannak cégek, amelyek olyan tárhelycsomagokat kínálnak, amelyekben az alkalmazás neve szerepel, de ezek nem tartalmazzák az alkalmazás kezelését.
A kezelt tárhely szolgáltatás Hostico által már meglévő szolgáltatások mellett található, így az itt megjelenő okok alkalmazhatóak erre a szolgáltatásra is.

A sebesség, a megbízhatóság, a teljesítmény és a nyújtott segítség az okai annak, hogy weboldalát áttelepítse Hostico-ra.

A kezelett tárhely szolgáltatással együtt, az alkalmazás optimalizálása mellett, olyan kapcsolódó szervermegoldásokat is nyújtunk, mint a Memcached, Redis, ElasticSearch, Nginx.
Ezek a megoldások csökkentik az alkalmazásra nehezedő terhet, és javítják annak teljesítményét.

A kezelett tárhely részeként nyújtott szolgáltatások, a Hostico tárhely csomagok alapvető előnyein túl, a következők:

V. Alkalmazás áttelepítése

Ingyenesen nyújtott szolgáltatás minden Hostico tárhely csomaghoz:

  • fájlok és adatbázisok áttelepítése
  • az alkalmazás újrakonfigurálása, hogy a saját szervereinken működjön
  • postafiókok és tartalmuk áttelepítése

VI. Integritás ellenőrzése

Bármilyen művelet végrehajtása előtt ellenőrizzük az alkalmazás integritását. Ha az sérült, minden további teszt lényegtelen, és először az alkalmazás integritásának helyreállítására koncentrálunk. Ez magában foglalja a fájlok/adatbázisok átvizsgálását lehetséges sérült/fertőzött fájlok és/vagy nem kívánt bejegyzések után.

VII. Stressz teszt

Célunk a biztonsági problémák és potenciális sebezhetőségek felderítése, amelyek a webhely veszélyeztetéséhez vezethetnek. Ezt követően biztonsági intézkedéseket vezetünk be az alkalmazás megerősítése érdekében.

Az alkalmazás, bővítmények és telepített témák sebezhetőségeinek ellenőrzése.
A webhely állapotának és hírnevének ellenőrzése külső adatbázisokban.

VIII. Biztonsági elemzés

A biztonsági problémák és a potenciális sebezhetőségek feltérképezése, amelyek az oldal kompromittálásához vezethetnek. Később biztonsági intézkedéseket hajtunk végre az alkalmazás megerősítésére.

IX. Frontend elemzés és optimalizálás

Az alkalmazás/weboldal frontend optimalizálásának ellenőrzése a Google/Yslow által előírt szabványok szerint, és az alkalmazás optimalizálása és összhangba hozása ezekkel a célok érdekében, hogy csökkentsük a betöltési időt.

X. Témák/aktív kiterjesztések elemzése

A működésük ellenőrzése, a terhelés szintjének meghatározása, lehetséges inkompatibilitások, sebezhetőségek stb.

XI. Adatbázis elemzése és optimalizálása

Ellenőrizzük az adatbázis terhelését a nem lényeges információkkal, amelyeket az egyes alkalmazások tárolnak, valamint az alkalmazás által végrehajtott SQL lekérdezéseket, az SQL táblák optimalizálása céljából.

XII. Alkalmazás optimalizálása

Mérések bevezetése, amelyek célja az alkalmazás erőforrás-felhasználásának csökkentése, anélkül, hogy az alkalmazás jó működését befolyásolnánk.

XIII. Kapcsolódó szolgáltatások csatlakoztatása

Az alkalmazás használatától és az alkalmazás jobb működéséhez szükséges lépésektől függően, az alkalmazás a szerverre telepített szolgáltatásokhoz lesz kapcsolva, hogy csökkentsük az alkalmazás erőforrás-felhasználását és az alkalmazás válaszidőjét.

Az ezeken a műveleteken túl, az előfizetés érvényességének teljes időtartama alatt, a következő szolgáltatásokat nyújtjuk:

XIV. Weboldal csatlakoztatása CDN-hez

A webhely gyors betöltésének érdekében a világ különböző helyszíneire csatlakoztatjuk a webhelyet egy globális CDN hálózathoz, hogy minél gyorsabb betöltési sebességet biztosítsunk. Egy megfelelően konfigurált CDN emellett védelmet nyújthat a DDOS (Distributed Denial-of-Service) típusú támadások ellen is, csökkentve ezek hatását a projektek működésére.

XV. Uptime figyelés

A weboldalt rendszeres időközönként ellenőrizzük, ami azt jelenti, hogy az intervenciós időnk rövid, bármilyen leállás esetén. A Hostico csapata azonnal értesül a leállásról, és a leállás okának ellenőrzése és elhárítása a lehető leghamarabb megkezdődik.

XVI. Teljesítmény ellenőrzése

Az oldal teljesítményét vizsgáljuk, hogy a váratlan helyzeteket észrevegyük, javítsuk azokat és új módszereket vegyünk fel a működés javítására.

XVII. Integritás/biztonság elemzése

Fájlok/adatbázis ellenőrzése sérült/fertőzött fájlokra és/vagy nem kívánt bejegyzésekre.
Biztonsági ellenőrzés a frissítések/bővítmények/témák telepítése/eltávolítása által okozható lehetséges sebezhetőségek azonosítására.

Alkalmazás, bővítmények, illetve telepített témák sebezhetőségeinek ellenőrzése.

Az oldal állapotáról és hírnevről szóló külső adatbázisokban történő ellenőrzése.

XVIII. Adminisztráció

Bővítmények/témák telepítése/eltávolítása/beállítása.

Ezek a szolgáltatások a WordPress, Woocommerce, Prestashop, OpenCart, Joomla, Virtuemart és Drupal alkalmazások és CMS-ek számára állnak rendelkezésre.
A szolgáltatás nem érhető el azokra az alkalmazásokra és CMS-ekre, amelyeknek az alapfunkciója vagy különböző bővítmények által bővített funkciója több webhely/üzlet (multisite/multistore) létrehozását teszi lehetővé.

//cookies

A Hostico sütiket használ, gyűjt és feldolgoz a funkcionalitás, a biztonság, a forgalom elemzése és a portál használhatóságának javítása érdekében.

0
terméktermékek