
Tartalom
I. Általános
II. Szerződés
III. Alkalmazhatóság
IV. Pénzügyi
V. Területek
VI. Felelősség
VII. Adatok integritása
VIII. Támogatás / Segítség
IX. RESELLER terv / VPS terv szabályai
X. Tartalom politika
XI. Használati politika
XII. Erőforrások
XIII. Érvényesség
I. Általános
A "Hostico" szó használata e feltételek és kikötések során az S.C. Awesome Projects S.R.L. céget azonosítja, amely Maramureș megyében, Sighetu Marmației-n, a Str. Mihai Viteazu nr. 8 alatt található, mint szolgáltatót. A Hostico által kínált szolgáltatások egyének, jogi személyek, jogi intézmények stb. számára irányulnak, akiknek jogi képességük van a szerződéses együttműködéshez. A szolgáltatások működésére vonatkozó feltételek, kikötések és leírások, amelyekre ebben a dokumentumban külső linkek formájában hivatkozunk, e Feltételek és Kikötések szerves részét képezik. A további feltételek és kikötések, akár ismertek, akár nem, nem képezik e dokumentum részét, hacsak kifejezetten be nem vezetik és kölcsönösen el nem ismerik.
A Hostico az összes anyag és információ egyedüli tulajdonosa, amely a Weboldalon elérhető. A Weboldal ügyfelei vagy látogatói nem másolhatják, reprodukálhatják, terjeszthetik, nyilvánosan közölhetik, vagy újraközvetíthetik ezeket az anyagokat vagy azok részeit, semmilyen formában és semmilyen eszközzel.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy felfüggessze a nyújtott szolgáltatásokat az alábbi rendelkezések megsértése, vagy a megsértésekkel kapcsolatos időszerű válasz hiányában. A Hostico szintén fenntartja a jogot, hogy ügyfélinformációkat közzétegye a Adatvédelmi Szabályzat szerint, hogy teljesítse bármilyen jogi követelményt. Abban az esetben, ha ez a közzététel nem szükséges, hogy bizalmas maradjon, az ügyfelet erről értesítik.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy 15 napos értesítéssel töröljön bármilyen fiókot. A dokumentumban nem említett bármely feltétel értelmezése és módosítása a Hostico döntése szerint történik, előzetes értesítés nélkül.
II. Szerződéskötés
A jelen Általános Szerződési Feltételek előzetes elfogadása szükséges a Hostico által kínált szolgáltatások megvásárlása során. A megrendelés leadásakor az ügyfél kezdeményezi a szerződéses együttműködést a Hostico-val. Azonnal megerősítjük ezt a kezdeményezést, de ez a megerősítés nem jelent kötelezettséget az ügyfél vagy a Hostico számára a megrendelés aktiválásának folytatására. Fenntartjuk a jogot, hogy elfogadjuk vagy elutasítsuk az ügyfél megrendelését az ügyfél által a megrendeléssel kapcsolatban bemutatott hitelesség és bizalmi szint vizsgálata után.
A megrendelés leadásával a vásárló kijelenti és garantálja saját felelősségére, hogy jogi képességgel rendelkezik a Hostico által kínált szolgáltatások megvásárlásához, akár saját magának, akár az általa képviselt társaságnak.
Elkötelezi magát, hogy minden azonosító adatot helyesen és érvényesen tölt ki, amelyek szükségesek a Hostico-val folytatott együttműködés lebonyolításához. A vásárló tudatában van annak, hogy a helytelen vagy hiányos információk megadása befolyásolhatja a Hostico azon képességét, hogy a szerződésben szereplő szolgáltatásokat nyújtsa, és bizonyos esetekben a Hostico megtagadhatja ezen szolgáltatások aktiválását. A vásárló által megadott adatok feldolgozása és kezelése a Adatvédelmi Politika és az Adatfeldolgozási Megállapodás szerint történik.
III. Alkalmazhatóság
A jelen rendelkezések a Hostico összes ügyfelére vonatkoznak, akik bármelyik csomag vagy a weboldalon kínált szolgáltatás birtokosai, a szolgáltatások igénybevételére pedig csak ezen Általános Szerződési Feltételek szerint kerülhet sor, ezek minden szerződéses kapcsolatra vonatkoznak az ügyfél és a Hostico között. Az a jogszabály, amely alapján ezek a feltételek működnek, az együttműködés kezdetekor érvényes. A Hostico által a szerződés keretein belül kínált szolgáltatások azok, amelyek a Hostico weboldalon elérhetők.
A Feltételek és Szabályok minden lehetséges értelmezésének azonosítása, valamint minden lehetséges helyzet lefedése, amely felmerülhet, szinte lehetetlen. Ezért minden olyan helyzet vagy kifejezés, amely nincs közvetlenül vagy közvetve bemutatva vagy érintve ebben a dokumentumban, a Hostico értelmezésébe tartozik.
IV. Pénzügyi
Általános
A jelenlegi díjak a Hostico weboldalon találhatók.
A választott szolgáltatástól függően a számlázási időszak eltérő lehet. Minden kifizetést a Hostico által kiállított pro forma számla alapján kell teljesíteni. Az ügyfél egyetért azzal, hogy a szolgáltatások ellenértékét előre kifizeti a nyújtási időszak előtt.
A valutakurzus 2%-os kiegészítő módosítása szerepet játszik a piaci változásokkal összefüggő esetleges ingadozások megelőzésében, valamint a kifizetések feldolgozásának folyamatosságának és kiszámíthatóságának megőrzésében, ezzel biztosítva a vállalt pénzügyi kötelezettségeknek való megfelelést és a nyújtott szolgáltatások fenntarthatóságát.
Szállítás
A számlákat elektronikus formátumban küldjük el e-mail mellékleteként, és bármikor letölthetők az ügyfél fiókjából. Kérésre a számlák aláírását a jogosult személy is feltüntetjük. Abban az esetben, ha az ügyfél a számlák küldését fizikai formátumban kéri, a szállítási költséget az ügyfél viseli.
Halasztás/Felfüggesztés/Újraaktiválás
A Hostico által kínált tárhelyszolgáltatások alapértelmezetten 7 napig aktívak a proforma számlán feltüntetett lejárati dátum után.
A Hostico által más szolgáltatóktól (pl. domainek, licencek, ssl tanúsítványok) vásárolt szolgáltatások csak akkor hosszabbíthatók, amikor ezek kifizetésre kerülnek, lejárati idejük megegyezik a proforma számlán szereplő lejárati dátummal.
A vásárlók bármikor kérhetik a Hostico tárhelyszolgáltatások kifizetésének halasztását. A halasztás maximálisan 14 napra adható a tárhelycsomaghoz tartozó lejárati dátumtól számítva. Kivételes esetekben, miután a Hostico ügyfélszolgálati csapata részletesen értékelte a helyzetet, figyelembe vehető egy esetleges kivétel, ami meghaladhatja a 14 napos kifizetési halasztást.
A klienszámlák, amelyek nem fizették meg a szolgáltatások díját legkésőbb 7 nappal a proforma számlán feltüntetett esedékességi dátum után, automatikusan felfüggesztésre kerülnek, amennyiben nem érkezik be bizonyíték a fizetésről vagy a halasztás iránti kérelem.
A fizetési bizonyítékok csak a megrendelt/tulajdonolt szolgáltatások aktiválását/újraaktiválását eredményezik, a számla pedig kizárólag akkor kerül kiállításra, amikor az összeg már látható a Hostico egyik bankszámláján.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy a számlákat csak a kliens által tartozásként megfizetett teljes összeg után nyissa meg/aktiválja újra.
Késedelmes fizetés
Hostico fenntartja a jogot arra, hogy csökkentse a előre kifizetett szolgáltatások érvényességi idejét az ügyfél által fizetetlenül teljesített szolgáltatásokért esedékes összegek kompenzálására.
A kompenzálás ezen módszerrel a kibocsátott pro forma számlák alapján történik.
Hostico fenntartja a jogot az ügyfél fiókjának felfüggesztésére, ha a kibocsátott számlán feltüntetett esedékességi határidőig nem történik meg a számla kifizetése.
Amennyiben a nemfizetés 30 napot meghalad, a fiók, valamint az abban található összes adat automatikusan törlésre kerül a szerverről.
Bármilyen későbbi kérés az adatok megszerzésére vagy helyreállítására vonatkozóan a törlés időpontjában az fiókban lévő adatokra, amennyiben ezekről létezik biztonsági másolat, legalább 2 órás támogatás keretében kerül feldolgozásra a megosztott csomagok esetén, míg 4 órás támogatás keretében a Reseller jogokkal rendelkező csomagok, illetve VPS esetében.
A teljesítendő órák száma a tárhelycsomag típusától és az ahhoz tartozó adatok mennyiségétől függ.
A helyreállításhoz szükséges támogatási órák összegét a Hostico technikai munkatársai elvégzett analízis alapján határozzák meg, és kommunikálják az ügyféllel.
Frissítés / Csökkentés
A kliens bármikor lehetőséget kap az általuk vásárolt szolgáltatások frissítésére vagy leminősítésére. Frissítés esetén csak a kezdeti csomag és a frissítendő csomag közötti különbséget kell megfizetni a kezdeti csomagért előre kifizetett időszakra. Lemínősítés esetén a megmaradt kredit a szolgáltatás meghosszabbítására használható, azonban javasoljuk, hogy az ilyen műveletek előtt konzultáljon a Hostico csapatával a saját igényeivel kapcsolatban.
A leminősítésre vonatkozó kredit csak az előre kifizetett teljes hónapokra vonatkozik, a művelet kérésének dátumával és a következő esedékességi dátummal összefüggésben.
A frissítési / leminősítési műveletek vagy az új ajánlatra való áttérések ingyenesen végezhetők el egy alkalommal 60 napos időintervallumban. Amennyiben ezen időszak alatt újabb ilyen típusú kérelmet nyújtanak be, a Hostico fenntartja a jogot az eljárás díjának kiszabására a vásárolt támogatási órák keretében.
A frissítési / leminősítési műveletek, amelyek fiókok összevonásával járnak, függetlenül attól az időtartamtól, amelyen belül végrehajtásra kerülnek, a vásárolt támogatási órák keretében díjazásra kerülnek.
A frissítési / leminősítési műveletek, amelyek a vezérlőpanel módosítását érintik, amelyet a kliens által benyújtott kérés alapján hajtanak végre, a vásárolt támogatási órák keretében díjazásra kerülnek.
A szolgáltatások, amelyek bemutatása minimum és maximum közötti értékeket használ ('tól' - 'ig') a minimum értékek árával jelenik meg. Az elérhető értékek a bemutatott maximumig díj ellenében választhatók mind a rendelési folyamat során, mind később.
Pénzvisszafizetés
A kliensnek joga van bármikor visszatérítést kérni a Hostico-nak kifizetett szolgáltatásokra, azonban a visszatérítés a következő feltételek mellett történik:
- ha a kérés a megrendelés aktiválását követő 30 naptári napon belül érkezik, az ügyfél a teljes összeget visszatérítjük, kivéve azokat az eseteket, amelyek külső szolgáltatótól való adatátvitelt érintenek, ebben az esetben a transzferhez szükséges segítség óráinak megfelelő összeget visszatartjuk;
- ha a kérelem a vásárló rendelésének aktiválása után több mint 30 naptári nappal érkezik, csak a hátralévő teljes hónapok összege (a művelet kérelmezésének dátuma és a következő esedékességi dátum alapján) lesz visszatérítve;
- Ha a kérdéses domain iránti kérés már megtörtént, az ügyfél csak a kifizetett teljes hónapok hátralévő összegét kapja vissza (a kérés dátumára és a következő esedékességi dátumra vonatkozóan);
- ha a kérés már benyújtásra került az érintett ügyfél által, akkor csak a fennmaradó teljes hónapok díját hozzák vissza (a művelet kérésének dátuma és a következő esedékességi dátum figyelembevételével);
- Ha az ügyfél ingyenes szolgáltatásokat (pl. domain nevek, licencek, ssl tanúsítványok) tartalmazó ajánlatot vesz igénybe, akkor ezek értéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből.
A kifizetett összegek nem téríthetők vissza a következő esetekben:
- a Hostico-n keresztül vásárolt szolgáltatások abban az esetben, ha ezeket a szolgáltatásokat a Hostico nyújtja vagy fenntartja. Az ebbe a kategóriába tartozó szolgáltatások közé tartozik, de nem korlátozódik: domainregisztráció és megújítás, szoftverlicenc, ssl tanúsítványok stb.;
- a biztonsági másolatok visszaállítása a tárhelyfiókok törlése után, függetlenül attól, hogy mi vezetett a törlésükhöz;
- a szolgáltatásokat felfüggesztették vagy megszüntették, ha ezek a feltételek és kikötések megsértésének következményeként történtek, függetlenül attól, hogy azt közvetlenül a Hostico csapat tagjai észlelik-e vagy egy harmadik fél értesíti;
A kért összeg visszatérítése a Hostico által legfeljebb 15 munkanapon belül kerül feldolgozásra abban a számlában, ahonnan az kifizetésre került, vagy egy másik, az ügyfél által megadott számlában;
A visszatérítést a visszáru-nyugtának megfelelő számla kiállításával igazolják, amely a visszaadandó összeg ellenértékét képviseli;
A visszáru feldolgozása és az összeg ügyfél számlájára történő tényleges érkezése közötti időszak nem Hostico ellenőrzése alatt áll, ezt a bankközi átutalási eljárások és időszakok határozzák meg;
A visszatérítendő összegből levonásra kerül minden olyan összeg, amelyet az ügyfél a nyújtott szolgáltatásokért kiállított, ki nem fizetett proforma számlák alapján tartozik.
Árfolyamváltozások
Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor módosítsuk a weboldalon bemutatott szolgáltatások díjait.
Amennyiben az új díjak a meglévő ügyfelek szolgáltatásaira vonatkoznak, az ügyfeleket legalább 30 naptári nappal a hatálybalépésük előtt értesítjük.
Ami az új szolgáltatások lekötéséhez kapcsolódó díjak módosítását illeti, a minimális értesítési időszak legalább 7 naptári nap.
A előre kifizetett szolgáltatásokat csak a megújításuk időpontjában érintik a díjmódosítások.
A díjak módosításakor, amely konfigurációk módosítását is magában foglalja a szerződött szolgáltatások esetében, ezek az új konfigurációk a lehető legközelebbi ár érték és konfigurációk értékére kerülnek átvitelre a meglévő konfigurációkhoz képest.
Fizetési feldolgozás
A vásárlói típustól, a fizetési módtól, a tranzakció végrehajtásának időpontjától és a kifizetések bekövetkezésének időpontjától függően automatikus vagy manuális alkalmazási folyamat léphet életbe. Automatikus, illetve manuális feldolgozás során a Hostico kereskedelmi operátorának közvetlen részvételére utalunk a feldolgozási eljárásban.
A kártyával végzett fizetésekhez kapcsolódó adószámlákat csak a hónap utolsó munkanapjáig bocsátjuk ki. Azok a kifizetések, amelyeket ezen a napon követően teljesítenek ugyanazon hónapon belül, a következő naptári hónapban kibocsátott adószámlákkal lesznek egyenértékűek az banki kivonaton való megjelenésük szerint.
A Hostico lehetőséget biztosít a kártyaadatok mentésére a partneri fizetési feldolgozók platformjain.
Így az ügyfél bármikor hozzáadhat egy vagy több kártyát az ügyfélfiókhoz, és felhasználhatja azokat a számlák kifizetésére, anélkül, hogy újra át kellene mennie a teljes fizetési folyamaton a kártyaadatok megadásával és a kifizetés megerősítésével.
Ezenkívül a mentett kártya kézi használata mellett a számlák automatikus kifizetésére is beállítható egy vagy több szolgáltatásra, így amint egy számla kiállításra kerül az adott szolgáltatásért, a szükséges összeg automatikusan levonásra kerül a kapcsolódó kártyáról.
A tartós megbízás aktiválásával az ügyfél jogot ad a Hostico-nak az összeg beszedésére, amely szükséges a szolgáltatás érvényességi idejének meghosszabbításával egyenértékű összeg vonására.
A tartós megbízás keretében beszedett és feldolgozott kifizetések a pénzvisszatérítési szabályok általános rendelkezéseinek vonatkoznak.
A proforma számlák kiállítása automatikusan történik a Hostico által a szolgáltatások számlázásakor, a szolgáltatáshoz tartozó kapcsolattartási és számlázási adatok alapján, amelyeket a kliens töltött ki és szolgáltatott.
A proforma számlán található adatok (ki nem egyenlített számla) a kliens által csak addig módosíthatók, amíg az proforma státuszban van. Ezeknek az adatoknak a módosítása már nem lehetséges a kifizetés feldolgozása és a tényleges számla kiállítása után.
Ahhoz, hogy a proforma számlán található adatok a tényleges számlán is szerepeljenek, a tranzakcióban szereplő fizető adatai, amelyeket a bank és a pénzforgalmi szolgáltató szolgáltatott, meg kell, hogy egyezzenek ezekkel. Ellenkező esetben a tényleges számla adatait a Hostico módosítani fogja, hogy azok megfeleljenek a fizető adataival.
A kliens kötelessége, hogy a kifizetés végrehajtása során ellenőrizze, hogy a kifizetésre vonatkozó adatok egyeznek a proforma számlán található adatokkal.
Bizonyos helyzetekben, ha a fizető adatai eltérnek a proforma számlán szereplő adatoktól, a Hostico fenntartja a jogot, hogy felvegye a kapcsolatot a klienssel a helyzet tisztázása érdekében, illetve további adatok beszerzésére a helyes számlázás érdekében.
A tényleges számlán található adatok módosítása néhány kivétellel lehetséges, a Nemzeti E-Számla rendszerbe történő továbbítás előtt, illetve csak az adott hónapra vonatkozóan, a könyvelési helyzet átadása előtt.
Hitelesítési / Alapok
A vásárló lehetőséget kap arra, hogy pénzösszegeket helyezzen el a számláján hitel vagy alap formájában, amelyeket a jövőbeli számlák kifizetésére használhat.
A hitel hozzáadásáért generált számla a vásárlót érintő adójogi előírásoknak megfelelően kerül kiállításra, amely meghatározza az áfa alkalmazásának és mértékének módját.
A vásárló számlájára hozzáadott hitel nem tartalmazza az áfát, azonban a hitel felhasználásakor vagy alkalmazásakor a számla már meglévő áfáját nem kell megfizetni.
A pénzeszközök felhasználása és alkalmazása a vásárló döntése lesz, és manuálisan történik, nem automatikusan.
A hitel csak akkor alkalmazható a számlákra, ha annak értéke egyenlő vagy nagyobb, mint a számla értéke áfa alkalmazása előtt. Részleges kifizetések, ez konkrétan a hitel felhasználása egy olyan számla kifizetésére, amelynek értéke nagyobb a hitelénél, nem lehetséges.
Ha a vásárló egy vagy több szolgáltatását előre megújították, vagy ezek több forrást használtak fel, mint amit rendeltek, a Hostico fenntartja a jogot, hogy ezeket az összegeket a generált számlákhoz felhasználja.
A hitel/alap pénzügyi helyzete folyamatosan elérhető a vásárló számláján.
A hitel felhasználása bizonyos szolgáltatások kifizetésére során, a hatályos jogszabályok értelmében az ahhoz kapcsolódó proforma számlák Szolgáltatási Költségekké válnak.
A hitelhez kapcsolódóan a számla kiállítása egyetlen alkalommal történik, amikor a hitel hozzáadásaért generálják a számlát.
A minimális összeg, amely elhelyezhető, 10,00€, míg a maximális 1000,00€. Emellett a rendelkezésre álló pénzeszközök összértéke egy adott időpontban nem haladhatja meg az 1000,00€-t.
Akciók
A ingyenes termékek/szolgáltatások esetében ezek csak a Hostico berendezésein és hálózatán használhatók. Szolgáltatások más szolgáltatók/nyilvántartókhoz történő átvitele esetén az ügyfelet az ezen szolgáltatások aktiválásának megfelelő összegekkel terhelik. A Hostico fenntartja a jogot, hogy bármikor megszüntesse a promóciós ajánlat érvényességét.
Ami a díjmentesen kínált vagy aktív promóción lévő szolgáltatásokat illeti, általában az ajánlatok csak az első használati évre érvényesek, azzal a feltétellel, hogy a második évben a szolgáltatás teljes árát kell megfizetni, amennyiben a meghosszabbítást kérik. A Hostico bármely olyan szolgáltatást, amelyet megfelelőnek ítél, mentesíthet e szabály alól határozatlan időre.
A számlák kiállítása, valamint a kapcsolódó szolgáltatások aktiválása vagy újraaktiválása a kereskedelmi osztály munkaidőn belül történik, kivéve a munkaszüneti napokat és a törvényes szabadnapokat.
A bemutatott feltételek megsértése esetén a Hostico fenntartja a jogot, hogy blokkolja az ügyfél részére járó visszatérítéseket.
Promóciós kuponok
A promóciós kuponokat több kategóriába sorolják a lejárati idő, a felhasználások lehetséges száma és a kiadás dátuma alapján. Ez az oldal rendszeres időközönként megjeleníti a rendelkezésre álló promóciós kuponokat a tárhelycsomagok/szolgáltatások mellett, valamint azokat az időszakokat, amelyekre vonatkoznak.
- Havi Kuponok
Minden héten hétfőtől vasárnapig, egy hosztolási csomagot véletlenszerűen választanak ki, hogy részesüljön egy promóciós kupont. A kedvezmény mértéke és a minimális vásárlási időszak hetente változik, így közvetlenül lehetőséget kínál a megfelelő csomag kedvezményes áron történő kiválasztására.
- Villám Kuponok
Ez a kupon csak 24 óráig érvényes, azonban a rövid érvényességi időt a többi kuponhoz képest magasabb kedvezmény százalékkal kompenzálják.
- Havi Kuponok
Amiatt, hogy nem mindannyian rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal a rövid érvényességű kuponok azonosításához, úgy döntöttünk, hogy minden hónapban ajánlatokat biztosítunk az összes tárhelycsomagra. A kedvezmény fő tényezője a számlázási időszak lesz, nem pedig a választott csomag.
- Ünnepi Kuponok
Néhány ünnep megérdemli, hogy ünnepeljük! Ebből az alkalomból a Hostico kedvezménykuponokat kínál az összes tárhely/webszolgáltatásra.
- Korlátozott kuponok
A többi korábban bemutatott kuponnal ellentétben ezek nem időkerethez, hanem a felhasználások számához vannak korlátozva. Minden kupon ebben a kategóriában, miután elfogyott, már nem használható újra.
A promóciós kuponok használatának általános feltételei:
- promóciós kuponok állnak rendelkezésre minden egyén és jogi személy számára
- a kedvezmény csak az új tárhelyrendelésekre vonatkozik
- A weboldal tevékenységének meg kell felelnie a Hostico Használati Feltételeinek.
- a kuponok nem alkalmazhatók visszamenőleg
- a kuponok nem kombinálhatók más kuponokkal vagy más kedvezményekkel, amelyeket a Hostico vagy harmadik felek kínálnak
- a kuponok csak az első vásárolt időszakra vonatkoznak
- a kuponok csak a Hostico tárhelycsomagokra és az egyéni szerverekre vonatkoznak
- a megvásárolt tárhelycsomagban ingyenesen kínált szolgáltatások/termékek nem képezik kedvezmény tárgyát
- a kuponok nem vonatkoznak a frissítési rendelésre
V. Domainok
Amiatt a domainnevek regisztrálásának/meghosszabbításának szempontjából a felelősségünk a domainnév megszerzésének/meghosszabbításának szolgáltatásának biztosítására korlátozódik.
A Hostico nem tudja és nem is fogja ellenőrizni a domainnév regisztrációjának jogi helyzetét, a Hostico által végzett egyetlen ellenőrzés a domain elérhetőségére vonatkozik a regisztrációhoz. Az ügyfél felelőssége a választott domain név regisztrálása szempontjából a meghatározott törvények megsértésére, valamint a harmadik felek szellemi tulajdonjogainak megsértésére vonatkozó ellenőrzés elvégzése.
A kivételek nélkül, amelyeket vagy a megfelelő megrendelőlap adatainak elküldésével, vagy írásbeli kommunikációval a Hostico felé nyújtanak be, a domainek regisztrációja az ügyfél fiókjában lévő azonosító adatok alapján történik. Az ügyfél így a regisztrált domainek jogosult tulajdonosa és jogilag felelős értük.
A domain aktuális allokálása nem áll a Hostico befolyása vagy ellenőrzése alatt, és az ügyfél biztos lehet benne, hogy a regisztráció/meghosszabbítás csak akkor történt meg, amikor ezt az eljárást mi megerősítettük.
A Hostico nem vállal felelősséget, és nem nyújt semmilyen garanciát a domainek regisztrálására/meghosszabbítására vonatkozóan.
A domain kiterjesztéseket számos különböző szervezet kezeli. Mindegyik szervezet saját regisztrációs, adminisztrációs és vitás feltételekkel rendelkezik. Ahhoz, hogy a regisztráció/meghosszabbítás sikeresen végbe menjen, az ügyfélnek meg kell adnia a Hostico csapatának által kért információkat és dokumentumokat, valamint szorosan követnie kell az utasításaikat.
Miután a domain egy előre meghatározott időtartamra be van jegyezve, az az ügyfél tulajdonában van a választott karakterlánc formájában. A domain nevek módosítása a regisztráció vagy átadás megerősítése után nem lehetséges.
A Hostico által biztosított minden kiterjesztés részletes követelményei megtekinthetők a domain feltételek elérésével
A domainok megújításának kifizetését a proforma számla esedékességi dátuma előtt kell elvégezni, hogy elkerüljük azokat a helyzeteket, amikor a domain már nem megújítható. A számla leírásában vagy annak tartalmában megjelenített dátumok semmilyen esetben nem jelentik a határidőt, és nem szabad őket a kifizetés határidejeként figyelembe venni. A leírásban szereplő információk csupán a domain regisztrátorok által a domainek érvényességéről szolgáltatott becslések, és kizárólag a ügyfél általános tájékoztatására kerültek bele.
Ha a domain a lejárati/esedékességi dátum után kerül kifizetésre, a Hostico nem vállal felelősséget a regisztrátor által a domain újraaktiválásához/megújításához kapcsolódó plusz díjakért.
Ha a szerződött domain nincs megfelelően megújítva, és ennek következtében elérhetővé válik a piacon, és mások regisztrálják azt a Hostico által végzett akcó vagy mulasztás, illetve bármilyen technikai hiba következtében, a Hostico nem vonható felelősségre a felhasználót ért veszteségekért.
Ha a felhasználó veszteségeket szenved el a domain elérhetetlensége miatt egy időszakra, vagy ha azt más felek regisztrálták, a Hostico által nyújtott kártérítés nem haladhatja meg a domainért kezdetben kifizetett összeget, a számlán feltüntetett érték szerint. A megállapítást írásban kell közölni a Hosticóval 30 napon belül attól a naptól kezdve, amikor a helyzetet észlelték.
A Hostico nem vállal felelősséget a domainnevek elérhetőségéért a megrendelés leadása és a domainregisztráció tényleges kifizetése közötti időszakban. A domainregisztrációs szolgáltatás globálisan, "ki elsőbb, az kapja" alapon működik.
A domain név regisztrálása nem biztosít immunitást a regisztrációval, fenntartással vagy a domain név használatával kapcsolatos kifogások esetén. Vitás esetben a Hostico közvetlen kapcsolatba hozza a feleket a helyzet békés rendezése érdekében.
Ha a két fél nem jut konszenzusra, a vita bírósági eljárás keretében rendezhető.
A vita minden során, akár baráti, akár bírósági, az ügyfél támogatni fogja a Hostico ártatlanságát, és elfogadja, hogy a Hostico bármilyen szükséges intézkedést megtehet érdekeinek védelme érdekében, beleértve, de nem kizárólag a domain blokkolását, törlését vagy átvitelét.
A Hostico DNS szolgáltatásának működése miatt a megosztott csomagok esetében a DNS klaszter által nem lehet 2 azonos nevű domain a Hostico szerverein. Ez problémát jelenthet, ha a Hostico DNS szerverein egy lejárt domain rekordja található, és egy harmadik fél rendelést ad le a vonatkozó domain névhez. Ebben az esetben, hogy eleget tegyen a leadott rendelésnek, a Hostico kapcsolatba lép a lejárt domain tárhelyének tulajdonosával, hogy törölje a DNS rekordját. Ha az ügyfél nem válaszol erre a kérésre, a Hostico fenntartja a jogot, hogy törölje a domain DNS rekordját a szervereiről. Ez a lépés semmilyen módon nem befolyásolja a domainnel kapcsolatos információkat (weboldal, levelezés, adatbázisok).
VI. Felelősség
A Hostico nem tekinthető felelősnek a berendezések vagy a hálózat ideiglenes elérhetetlensége által okozott károkért, függetlenül attól, hogy mi okozza ezt a megszakítást.
Ez a rendelkezés magában foglalja az adatvesztésből vagy -romlásból származó károkat is.
A Vásárló elfogadja, hogy garantálja, és minket ártalmatlanítson bármilyen követeléssel, károkkal kapcsolatban, beleértve, de nem kizárólagosan, a harmadik feleknek okozott károkat, amelyek az ügyfelünk által okozott szolgáltatások használatának következményeként merülnek fel.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy bármikor a nap folyamán rövid karbantartási munkálatokat végezzen (5-10 perc), hogy intézkedéseket hajtson végre a nyújtott szolgáltatások jellemzőinek (teljesítmény, biztonság, megbízhatóság stb.) javítása érdek
A Hostico felelősséget vállal abban az esetben, ha a szolgáltatás nyújtásának megszakítása szándékosan vagy a Hostico csapatának gondatlansága miatt történt. Az ügyfél kijelenti, hogy megérti és egyetértene azzal, hogy a Hosticotól bármilyen okból követelt kártérítések teljes összege, amelyet a Hostico ki tudna fizetni, semmilyen esetben nem haladhatja meg az ügyfél által a szolgáltatások nyújtásáért utolsó számlán kifizetett díjak teljes összegét, amelyekre a kártérítést kérik.
A kliens felelősséget vállal a Hostico-nak közvetlenül vagy közvetve okozott károkért, a nyújtott szolgáltatások helytelen használata, valamint e feltételek és kikötések megsértése miatt. Ez magában foglalja, de nem korlátozódik jogi költségekre, ügyvédi díjakra, közjegyzői díjakra és egyéb költségekre.
A Hostico a weboldalán oktatóanyagokat, konfigurációs példákat és válaszokat biztosít a bizonyos szolgáltatások, alkalmazások, operációs rendszerek, vezérlőpanelek stb. működésével kapcsolatos különböző aspektusokról. Az ezekben a cikkekben szereplő összes információt tesztelték, és érvényesnek nyilvánították a közzétételük időpontjában, a korabeli működési módok, a rendelkezésre álló alkalmazásverziók és a meglévő dokumentáció alapján. A Hostico nem garantálja a cikkekben bemutatott vagy kívánt funkciók elérését a későbbiekben, eltérő konfigurációkon és más alkalmazásverziókon, ezért nem vállal felelősséget az információk alkalmazásából eredő bármilyen kárért, függetlenül azok típusától.
A szolgáltatások ügyfélfiók-kezelő alkalmazása lehetővé teszi a szolgáltatások átvitelét egy másik Hostico ügyfélszámlára. Ez az átvitel hozzáférést igényel a tulajdonos ügyfélszámlájához, mivel ezt csak onnan lehet kezdeményezni, és az átvitel megerősítéséhez szükséges a klientfiókhoz társított e-mail cím. A bevezetett biztonsági intézkedések következtében a Hostico nem vállal felelősséget az elvégzett átvittekért. A szolgáltatás tulajdonosa az a kliens, aki a szolgáltatást a fiókjában birtokolja a szolgáltatással kapcsolatos információk vagy intézkedések iránti bármilyen kérés időpontjában.
A Hostico nem felelős és nem is tartható felelősnek a hibák vagy események megoldásáért az alkalmazásokkal végzett beavatkozások során abban az esetben, ha az adott alkalmazások gyártói/szolgáltatói nem rendelkeznek megoldással ezeknek a hibáknak a kijavítására, vagy ha ők megszüntetik a technikai támogatást.
A Hostico nem vállal felelősséget a kliens által használt szoftvertermékek licenceléséért, kivéve azokat, amelyeket a Hostico bocsátott rendelkezésre.
VII. Az adatok integritása
A megosztott tárhelyszolgáltatások és a általunk kezelt szerverek esetében felelősek vagyunk a szerver biztonságáért, de nem a kliens által telepített alkalmazásokért.
A Hostico nem vállal felelősséget a kliens alkalmazásaiban található biztonsági résekért és az azok kihasználásából eredő esetleges károkért.
A felelősség ebben a tekintetben a rendszergazdát, azaz az alkalmazás fejlesztőjét illeti.
A Hostico nem vállal felelősséget a szerződött fiókok/szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez használt elektronikus személyes eszközök védelméért. A felhasználó felelőssége, hogy gondoskodjon a tárhelyszolgáltatásokon telepített/használt alkalmazások, valamint saját eszközeik frissítéséről és védelméről.
A kliens hozzáférést kap a fiókokhoz egy felhasználónév és jelszó kombinációján keresztül. Felelős ezeknek az adatoknak, valamint más érzékeny információknak a biztonságos kezeléséért.
A kliens felelős minden visszaélésért, amely ezen adatok jogosult vagy jogosulatlan használatával történik. Ha tudomására jut, hogy egy jogosulatlan harmadik fél ismeri ezeket az adatokat, azonnal vissza kell állítania azokat.
A biztonsági másolatok készítésének és megőrzésének feltételeit a következő címen találja: backup Hostico.
Fontos azonban megjegyezni, hogy nem vállalunk garanciát a biztonsági másolatok integritására, és a megfelelő adatok biztonsági másolatának létezéséért kizárólag az adatok tulajdonosa felel.
VIII. Támogatás / Segítségnyújtás
Azonosítás
A kínált szolgáltatások támogatása a kapcsolat oldalon bemutatott módszereken és időkereten keresztül érhető el, függetlenül a megrendelt szolgáltatás típusától.
A szolgáltatások birtokosaként a Hostico üzemeltetői az ügyfelek azonosításához folyamodhatnak a kért információk és / vagy műveletek alapján.
A bemutatkozási módszerek az ügyfél által használt kapcsolatfelvételi mód függvényében változnak, így:
- telefon - információkérések az ügyfélszámlán, valamint a támogatási PIN
- chat - bejelentkezés az ügyfélfiókba
- megfelelő e-mail és jegy - a kliens fiókjához kapcsolódó postafiók használata a kérések benyújtásához
A Hostico kéréseinek figyelmen kívül hagyása hátráltatja a tulajdonjogok azonosítását, és azt eredményezi, hogy nem lehet reagálni a benyújtott kérelmekre.
Válaszidő
A Hostico arra törekszik, hogy 60 percen belül válaszoljon a e-mailen, illetve jegyformájában benyújtott kérdésekre. Ez az idő azonban befolyásolható a konkrét panasz összetettsége, valamint az adott pillanatban lévő beérkező kérdések számától.
A telefonos információcsere, illetve a segítségnyújtó alkalmazáson keresztüli kommunikáció bár valós időben zajlik, nem garantálja a bemutatott helyzet azonnali megoldását.
Telefonos Támogatás
A telefonszolgáltatás nem használható valós idejű helyzetek kivizsgálására vagy hibaelhárítására.
Bármely olyan kérés, amelyhez 5 percnél hosszabb kivizsgálási idő szükséges, alternatív támogatási csatornákra lesz irányítva.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy a támogatást megszakítsa egy ügyféllel kapcsolatban rendkívüli esetekben, mint például:
- támogatási kérelmek visszaélése
- válogatott nyelvezet és bármilyen viselkedés a Hostico csapat tagjaival szemben
A kérelmek visszaéléssé nyilváníthatása vagy a nyelvezet, a viselkedés indecenst, sértőt minősítése a Hostico hatáskörébe tartozik.
Bármely kérés, amely kívül esik a Hostico által a VPS Managed és a Megosztott tárhellyel kapcsolatos támogatási körén, a megfelelő támogatási órákon keresztül, illetve a Managed Hosting szolgáltatáson keresztül lesz kezelve.
Ezek a kérések tartalmazzák, de nem korlátozódnak a következőkre:
- eszköz- és levelezőklient konfigurációk
- segítség a telepített alkalmazásokkal
- bármilyen egyéb kérés, amely a standard Hostico támogatás körén kívül esik
A Hostico szolgáltatásait harmadik feleknek nyújtó ügyfelek felelősek a harmadik fél számára nyújtott szolgáltatások kezeléséért és a szükséges technikai támogatás biztosításáért.
Hostico ezekben az esetekben nem fog technikai támogatást nyújtani a harmadik feleknek a Hostico ügyfél és a harmadik fél közötti kapcsolat jellegének azonosíthatósága és meghatározhatósága nélkül.
VPS Tárhely
A Hostico felelőssége a VPS típusú szolgáltatásokkal kapcsolatban korlátozódik azok működésére és internetkapcsolatának biztosítására. A VPS-en telepített szolgáltatások nem tartoznak a Hostico hatáskörébe, kivéve ha a Managed VPS szolgáltatást vásárolják meg.
A VPS típusú szolgáltatások keretében a támogatás nem ingyenes, kivéve azokat az ajánlatokat vagy promóciókat, ahol a támogatás ingyenesként van feltüntetve.
Azok a kliens, akik olyan műveleteket szeretnének végrehajtani, amelyek a standard támogatási szolgáltatások körén kívül esnek, órákat vásárolhatnak a támogatásra.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy megtagadja új alkalmazások, szolgáltatások, könyvtárak telepítését, még a megvásárolt támogatási / adminisztrációs órákon belül is.
Kezelt VPS
A VPS kezelőszolgáltatás csak a Hostico ajánlatában elérhető vezérlőpulttal megvásárolt VPS-ek számára érhető el.
A kezelt szolgáltatás keretein belül az ügyfél nem fog hozzáférni a szerver szintű superuser hitelesítő adataihoz.
A szolgáltatás adminisztrációja a szükséges szolgáltatásokra és alkalmazásokra vonatkozik, amelyek egy standard webtárhely / hosting szerver működéséhez szükségesek, amelyeket a telepített vezérlőpulton biztosítanak.
Ezek közül kiemeljük: webserver, levelezőszerver, adatbázis-szerver, vezérlőpult, ftp szerver, az ügyfelek alkalmazásainak futtatásához szükséges programozási nyelvek.
Bármilyen kérés a fent említett szolgáltatások és alkalmazások, valamint a vezérlőpult telepítésére vagy konfigurálására vonatkozóan a megvásárolt támogatási órák keretében kerül feldolgozásra.
A Hostico általi szerverkezelés a következő műveleteket tartalmazza:
- a vezérlőpult telepítése és konfigurálása a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokkal
- tűzfal telepítése és konfigurálása
- telepített szolgáltatások időszakos frissítése
- 24/7 felügyelet és beavatkozás
- szolgáltatási szintű optimalizálások
- kiszolgáló szintű automatizálások
Felügyelet nélküli / IaaS
A IaaS szolgáltatások birtokosai csak a megvásárolt szolgáltatások működésével és azok infrastruktúra szintű összekapcsolásával kapcsolatban kapnak ingyenes segítséget.
A VPS-ek, hálózatok, külső tárhelyek stb. konfigurálása nem tartozik ezek közé.
A Managed VPS-re való áttérés csak egy új VPS megvásárlásával lehetséges a megfelelő opcióval.
Ezeknek a szolgáltatásoknak a tulajdonosai csak a támogatási órák megvásárlásával élvezhetnek további műszaki támogatást.
A saját kezelésük alatt álló VPS-sel rendelkező ügyfeleket értesítik, ha a VPS-t fertőzöttnek vagy kompromittáltnak azonosítják a hálózaton végzett tevékenységek miatt vagy más, a Hostico által figyelemmel kísért mutatók aktiválódása következtében.
A helyzet súlyosságától és a VPS aktivitásától függően különböző intézkedéseket hoznak az ügyfél felkeresését követően, mint például: a nyilvános hálózati kapcsolódás megszakítása, a VPS leállítása stb.
Az ügyfelek felelőssége, hogy azonosítsák és eltávolítsák a kompromittálódás forrását, valamint a támadók által használt eszközöket a VPS-ről annak helyreállítása érdekében, és/vagy választhatják egy új VPS bérlését az általuk birtokolt érvényes adatok helyreállításához.
Ha az ügyfél nem lép közbe, nem vállal felelősséget, és a VPS problémás működése nem szűnik meg, a Hostico fenntartja a jogot, hogy felfüggessze annak működését határozatlan időre.
Megosztott Tárhely
A megosztott / shared csomagok ügyfelei 24/7-es támogatást élveznek az installált szolgáltatások működésével és funkcionálásával kapcsolatban. Az ezen a területen kívüli kérések más Hostico szolgáltatások keretein belül, vagy megvásárolt támogatási órák keretein belül kerülhetnek kezelésre.
A megosztott szerver szintjén nem fognak végrehajtani olyan módosításokat, amelyek befolyásolhatják a szolgáltatások, illetve az adott szerveren működő többi ügyfél működését.
A megosztott / shared hosting szolgáltatással rendelkező ügyfelek választhatják támogatási órák megvásárlását olyan műveletek elvégzésére, amelyek nem szerepelnek a standard támogatásban.
Kevert tárhely / xCMS
A kliensek, akik segítséget kérnek a telepített alkalmazásokkal kapcsolatos különböző műveletek végrehajtásában, megrendelhetik a xCMS szolgáltatást.
A Managed Hosting / xCMS szolgáltatásra vonatkozó feltételek érvényesek.
Viszonteladó tárhelyszolgáltatás
A Shared Hosting szolgáltatás birtokosaihoz hasonlóan a Viszonteladói csomaggal rendelkező ügyfelek is 24/7 támogatást kapnak a kínált szolgáltatások működésével kapcsolatban.
Adatmigráció
A vevői adatok átvitele olyan művelet, amelyet a Hostico csapata hajt végre, amennyiben a cél szerver a Hostico hálózat részét képezi, és az eljárás nem tartozik más záradékok hatálya alá ezekben a feltételekben.
Ez a művelet nem von magával költséget az alábbi esetekben:
- a megfelelő szolgáltatási csomag kezdeti megrendelése alapján a Megosztott Tárhely, Viszonteladó és Kezelt VPS szolgáltatásokon belül
- a Hostico hálózatban található szerverek között végrehajtott Frissítés / Csökkentés művelet eredményeként, kivéve azt, amely a műveletek leírásában szerepel
A műveletet a támogatási órák alatt a következő esetekben számlázzák:
- átvitel VPS-ekhez, amelyek az ügyfél kezelésében vannak
- a Hostico szolgáltatás aktiválásától számított 30 napon belül kért adatátviteli kérelmek, amelyek eltérnek attól a fő szolgáltatástól, amelyre az áthelyezés történik
- Ha a kliens Hostico utasításaival ellentétes cselekvésének / mulasztásának következtében az adatátvitelt folytatni kell
- Bármely olyan művelet, amelyet nem lehet automatizált módon végrehajtani, és manuális vagy testreszabott beavatkozást igényel.
A több lehetséges beállítási kombinációnak köszönhetően, mind az alkalmazás, mind a programozási nyelv tekintetében, nem tudunk abszolút garanciát adni, valamint nem vállalunk felelősséget a weboldal/alkalmazás optimális működéséért csomag módosítása, migrálása vagy alkalmazások klónozása után. Minden felhasználónak saját konfigurációi lehetnek, amelyek befolyásolhatják a teljesítményt és a kompatibilitást a speciális eszközökkel és környezetekkel. Az ügyfélnek biztosítania kell, hogy az adatok a kérésnek megfelelően kerültek migrálásra, és az e-mail fiókok esetében a felhasználónak felelőssége, hogy beállítsa/újra konfigurálja az általa használt e-mail klienseket.
Hostico nem tehető felelőssé a működési hibákért vagy a bizonyos funkciókhoz való hozzáférés során felmerülő nehézségekért, amelyek a különböző szerverek közötti migrálás után léphetnek fel, mind a weboldal/alkalmazás, mind az e-mail fiókok szintjén.
Támogatási órák
A támogatási órák a hónap során a klienti kérésekre szánt időt jelentik. Ezeket két kategóriára osztják, nevezetesen:
- a vásárolt szolgáltatások keretein belül alapértelmezett támogatási órák
- további támogatási órák, megvásárolva a standard támogatáson kívüli feladatok elvégzésére
A legfontosabb különbség az érvényességi időszak és a halmozhatóság lehetősége.
Az alapértelmezett módon kínált támogatási órák csak havi időszakokra érvényesek, a hónap végén lejárnak, és nem halmozhatók a következő hónap óráival.
Közvetlenül megvásárolt támogatási órák halmozhatók más támogatási órákkal, és ezek nem járnak le.
Támogatási órák vásárlása nem garantálja a Hostico csapatához benyújtott kérések átvételét vagy megoldását.
A támogatási órák nyilvántartása a technikai csapatnak benyújtott kérések szintjén a Hostico technikai operátor által a probléma megoldására fordított idő alapján történik.
A támogatási órák nyilvántartás alá kerülnek minden technikai kérésre vonatkozóan, amely a VPS Managed szolgáltatások keretein belül valósult meg, függetlenül a kapcsolatfelvétel módjától, a nyilvántartás mind a tulajdonos által közvetlenül benyújtott kérelmek esetében, mind pedig bármely harmadik fél részére biztosított technikai kérés esetében érvényes.
A nem standard támogatási műveletek alatt azokat az akciókat értjük, amelyeket közvetlenül az ügyfél hajthat végre (a Hostico támogatási csapatának irányítása mellett vagy anélkül), de különböző okok miatt a technikai operátorok által kell végrehajtani.
IX. RESELLER / VPS terv szabályai
A kliensnek joga van a saját szerződéses kapcsolataihoz, amelyek a Hostico által biztosított online jelenlét alapján vannak. Ebben az esetben a kliens a mi szempontunkból az elsődleges szerződéses partner. A kliens köteles átadni a dokumentumban megfogalmazott feltételeket és kikötéseket minden harmadik félnek, akivel kapcsolatba lép, és biztosítani, hogy megértsék, elfogadják és betartsák azokat.
A változások esetén, amelyeket a viszonteladó ügyfeleivel / VPS-tulajdonosaival kapcsolatban szükséges elvégezni, kötelesek együttműködni. Kérésre meg kell adniuk számunkra ügyfeleik elérhetőségi adatait. A Hostico fenntartja a jogot, hogy közvetlenül írásbeli megerősítést kérjen bármely változásra vonatkozóan, amelyet a viszonteladó ügyfeleivel / VPS-tulajdonosaival kapcsolatban kell végrehajtani.
A viszonteladó / VPS tulajdonosa felelős a saját ügyfelei által elkövetett minden jogsértésért, amelyek a feltételek és előírások megszegését jelentik. Ez magában foglalja a pénzügyi felelősséget is minden olyan kárért, amely ezekből a jogsértésekből adódik.
A viszonteladó / VPS tulajdonosa elfogadja, hogy mentesíti a Hosticót minden olyan követelés alól, amely harmadik felektől és más szerződéses partnerektől származhat.
X. Tartalompolitika
A Hostico által kínált szolgáltatások lehetőséget adnak arra, hogy alkalmazásokat töltsön fel, futtasson és használjon magán- és üzleti célokra egyaránt.
A Hostico szolgáltatásainak használata a különböző alkalmazások Általános Szerződési Feltételeinek vonatkozik.
A feladata a vevőnek, hogy azonosítsa saját és más természetes vagy jogi személyek, valamint bármely más entitás információit.
A szerzői jogok, a védett márkák és egyéb szellemi tulajdon típusok betartása és megfeleltetése a vevőt terheli, ezért a vevő vállalja, hogy nem tesz közzé olyan tartalmat, amely harmadik felek jogait vagy a hatályos jogszabályokat sértheti.
A Hostico berendezései és hálózata csak jogszerű célokra használhatóak.
Bármilyen jogszabályi rendelkezés megsértését, vagy közvetlenül vagy közvetve jogszabályok megsértését elősegítő információk, adatok vagy anyagok továbbítása, tárolása vagy terjesztése tilos.
A Hostico által kínált szolgáltatásokat semmilyen körülmények között és semmilyen módon nem lehet használni a következőkkel kapcsolatos kommunikációra, hivatkozásra vagy irányításra.
- anyagok vagy információs tartalom, amelyek megsértik a szerzői jogot, a védjegyjogokat, valamint bármely egyéb szellemi tulajdonjogot, amely egy harmadik félhez tartozik
- meztelenség, pornográfia, bármilyen kép vagy szöveg szexuális vagy obszcén tartalommal, anélkül, hogy megfelelne az alkalmazandó jogi feltételeknek
- gyermekpornográfia
- fenyegetések, visszaélések, zaklatás, rágalmazó megjegyzések
- bármi kép vagy szöveg, amely xenofóbiát ösztönöz;
- erőszakos természetű szöveg vagy anyagok
- rágalmazó, sértő, kárhoztató vagy gyalázkodó tartalom
- tartalom, amely rasszista vagy diszkriminatív jellegű
- megtévesztő, hamis, félrevezető vagy csalárd tartalom
- a tartalom, amely megsérti egy harmadik fél magánéletét vagy jogait
- vulgaris, obszcén, indecent vagy illegális tartalom
- vírusok, trójai lovak vagy más hasonló
- kalóz szoftver vagy olyan szoftver, amely a kalózkodókat célozza meg, vagy bármely hasonló tevékenységet folytat
A megrendelő vállalja, hogy a Hostico által a harmadik felek által a weboldal tartalmával kapcsolatban tett panaszokkal kapcsolatban 5 napon belül válaszol az e-mailen kapott értesítésre. A Hostico nem köteles ellenőrizni vagy felülvizsgálni a megrendelők által közzétett tartalmat.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint eltávolítson vagy módosítson bármilyen olyan tartalmat, amely meghatározása szerint megsérti ezeket a feltételeket és kikötéseket, előzetes értesítéssel.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy felfüggessze bármely megrendelő fiókját, aki megsérti e rendelkezéseket, előzetes értesítés nélkül.
Abban az esetben, ha az ügyfél személyes adatokat gyűjt/feldolgoz, az ő felelősségük, hogy biztosítsák, hogy ez a gyűjtés/feldolgozás megfelel a vonatkozó jogszabályoknak.
X. Használati politika
Ez a politika szükséges a hosting szolgáltatás minőségének védelme érdekében.
Szeretnénk megfelelni minden ügyfelünk igényeinek minőségi szolgáltatások nyújtásával, ez a cél pedig az ügyfél támogatásával is elérhető.
A mód, ahogyan az ügyfél kihasználja a Hostico által biztosított szolgáltatásokat, szorosan összefügg a berendezések és a hálózat megfelelő működésével, ezért szükséges a hosting lehetőségek biztosításához megfelelő környezetet garantálni.
Nem engedjük a háttérben folyamatosan futó programok használatát.
Nem engedjük a szkriptek futtatását olyan cron időzítők segítségével, amelyek 5 percnél rövidebb időközönként vannak beállítva.
Nem engedjük a CGI szkriptek használatát.
A következő tevékenységek tilosak:
- Hostico szolgáltatások használata számítógépes vírusok, férgek, árvíz, levélbombázás létrehozására vagy továbbítására, illetve szolgáltatásmegtagadási támadásokban való részvétel
- proxy vagy IRC script-ek használata, vagy olyan típusúak, mint a FormMail, PhpShell vagy más hasonlók, beleértve a kereskedelmi script-eket, amelyek ismert biztonsági sebezhetőségeket tartalmaznak, chat szobák, wap chat-ek; IRC Egg Drop botok, torrent követők, stb., toplisták, online játékok (kivéve a flash játékokat)
- személyes adatok gyűjtése illegális célokra
- jogtalan hozzáférés az adatokhoz, rendszerekhez vagy hálózatokhoz (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing stb.), beleértve bármely kísérletet a rendszer vagy hálózat sebezhetőségének feltérképezésére, ellenőrzésére vagy tesztelésére, vagy biztonsági rések létrehozására a hálózat vagy rendszer tulajdonosának engedélye nélkül
- bármely beavatkozás a felhasználónak nyújtott szolgáltatásba, szerveren vagy hálózaton, például: levelezési bombázás, áradata, szándékos cselekedetek a rendszer túlterhelésére
- TCP-IP csomag álcázás
- fertőzött, sérült fájlokat vagy bármilyen más szoftvert vagy hasonló alkalmazást feltölteni, amely kárt okozhat egy harmadik félnek
- a korlátozni vagy megakadályozni, hogy bármely más felhasználó használja a Hostico szolgáltatásait
- harmadik felek információinak vagy e-mail címeinek összegyűjtése vagy begyűjtése az ő hozzájárulásuk nélkül
Bármilyen kísérlet a szerverek vagy az ügyfelek kárára szigorúan tilos. Bármilyen tevékenységet, amely befolyásolja a szerver megfelelő működését, visszaélésnek tekintenek, és más ügyfelek kárára tett kísérletnek minősítik.
Bármilyen script, amely potenciális biztonsági kockázatot jelent vagy befolyásolhatja a szerverek teljesítményét vagy a hálózat biztonságát, automatikusan leállításra vagy eltávolításra kerül, előzetes értesítés nélkül.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy gyorsan cselekedjen, és eltávolítson, blokkoljon vagy visszaállítson bármilyen fiókot, alkalmazást, tevékenységet vagy információt, amely jellegénél fogva befolyásolhatja a Hostico hálózat megfelelő berendezéseinek működését, vagy károsíthatja egy harmadik fél jogait.
A jó elektronikus üzenetváltás érdekében az alábbi rendelkezéseket kell figyelembe vennie az ügyfélnek.
A jogszabályi rendelkezések szerint tilos kereskedelmi kommunikációt folytatni elektronikus levélben, kivéve, ha a címzett előzetesen kifejezetten hozzájárult az ilyen kommunikációk fogadásához.
Email listák / Hírlevelek
Az e-mailek listái úgy működhetnek, hogy a személyek kifejezett hozzájárulásukat adják ehhez, amelyet a lista üzemeltetőjének kell nyilvántartania és a levél lista teljes élettartama alatt megőriznie.
A Hostico kéri, hogy bármely kereskedelmi jellegű e-mailnek vagy egy levelezési lista részeként egyszerű és jól látható “double opt in/double opt out” lehetőségeket tartalmazzon.
A tömeges e-mail küldés a szerver erőforrásainek fogyasztását eredményezi, és ez a cselekvés negatív hatással van az ügyfél által kapott szolgáltatások minőségére, ezért van néhány ajánlásunk ezzel kapcsolatban:
- a küldésnek korán reggel (09:00-ig) vagy este 22:00 után kell történnie
- a küldésnek néhány tucat e-mailre/perc kell korlátozódnia
A javaslatok be nem tartása a következőkhöz vezethet:
- az e-mail szerver torlódása a nagyon magas kérésszám miatt, ami néha az e-mail szerver blokkolásához vezet
- az IP-cím letiltása, ahonnan a küldés történik, több spam listán, következményekkel minden ügyfélre nézve, akik alkalmazásokat hosztolnak a kérdéses szerveren
- nagyon alacsony rangsor az e-mail szolgáltatások terén, mint például a Yahoo, Gmail stb.
- nagy késés az e-mail továbbításában
- a más e-mail szerverekhez való kézbesítés lehetetlenné válhat
- az összes, a hálózathoz csatlakozó ügyfelet érinti a szerverek helytelen működése miatt.
A Hostico nem korlátozza az óránként küldhető e-mailek számát, de figyelemmel kíséri a SMTP forgalmat, és fenntartja a jogot, hogy beavatkozzon, beleértve a küldött üzenetek törlését és az ügyfél tájékoztatását, amennyiben úgy ítéljük meg, hogy egy adott küldemény nem illeszkedik a vásárolt szolgáltatási csomagba, vagy károsítja a szerver működését.
Abban az esetben, ha az ügyfél rendelkezik egy e-mail listával, ajánlott, hogy lépjen kapcsolatba a Hosticóval a megfelelő küldési gyakorlatok megállapítása és az optimális szolgáltatási csomagba való besorolás érdekében.
A melléklet korlátja 25MB. Egy üzenet maximális címzettjeinek száma 25.
Nem ajánljuk / engedjük meg, hogy olyan e-maileket küldjenek, amelyek CC/BCC címzettjeinek száma meghaladja a megengedett számot, mivel abban az esetben, ha az egyik címzett címe hibás/visszautasított, az egész üzenet befogja magát a szerveren.
A szolgáltatások működésével kapcsolatos esetleges negatív hatások elkerülése érdekében a Hostico fenntartja a jogot, hogy bármikor korlátozza a szolgáltatott e-mail szolgáltatás bizonyos paramétereit az ügyfelek számára.
Anti Spam Szabályzat
A kéretlen kereskedelmi üzenetek (SPAM) küldése, hogy bármilyen webhelyet népszerűsítsenek a szervereinken vagy harmadik fél szerverein keresztül, amely bármilyen, a Hostico hálózaton hosztolt webhelyet vagy alkalmazást népszerűsít, a kliens hosztoló fiókjának felfüggesztését vagy megszüntetését vonja maga után, előzetes értesítés nélkül.
A Hostico nem engedélyezi szolgáltatásainak közvetlen vagy közvetett használatát e-mail üzenetek küldésére, továbbítására, kezelésére vagy kézbesítésére:
- kéretlen (spam) a vonatkozó jogszabályok bármelyikének megsértésével
- az aratás módszereivel megszerzett email címekhez
- olyan címekre, amelyek hiányosak vagy pontatlanok
- amelyek nem felelnek meg az iparági legjobb gyakorlatoknak
- meg vásárolt, kibérel vagy kölcsönzött listák
- a listákra, amelyek nagy számú SPAM panaszt fognak generálni
- a címekhez, amelyek ahhoz vezetnek, hogy az IP feketelistákra kerüljön
- amelyek hamisított fejlécet használnak vagy tartalmaznak
- amelyek nem létező domain neveket használnak vagy tartalmaznak
- amelyek elrejtik vagy próbálják bonyolítani a továbbítás kiindulási pontjának felfedezését
- amelyek más félrevezető címzési módszereket használnak
- amely harmadik fél domain nevét használja a hozzájárulásuk nélkül
- harmadik fél szerverén keresztül, a beleegyezésük nélkül elküldve
- amely hamis vagy félrevezető információkat tartalmaz
A kliens kötelezi magát, hogy 5 napon belül válaszoljon a Hostico által a harmadik felektől érkezett panaszokkal kapcsolatos megkeresésekre.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy bármikor bizonyítékot kérjen az előfizető által a listavezető operátornak adott hozzájárulásra a üzenetek küldésével kapcsolatban.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy a listavezető operátortól kérje az előfizetők számára bemutatott feliratkozási/leiratkozási módszereket.
A Hostico fenntartja a jogot a fiók tevékenységének felfüggesztésére, ha ezen rendelkezéseket nem tartják be.
Email küldés / fogadás
A Hostico nem tudja garantálni az e-mailek kézbesítését a Hostico hálózatáról küldött berendezésekről a címzettek postaládájába.
A Hostico szintén nem tudja garantálni az e-mailek kézbesítését függetlenül a feladó/címzett helyétől (belföldi/külföldi a Hostico hálózaton kívül).
A levél küldését és fogadását számos belső vagy külső tényező befolyásolhatja, amelyeket az alábbiakban felsorolunk:
- mailboxok, amelyeknél nincs elérhető hely, így már nem tudnak üzeneteket fogadni
- A különböző fekete listákba felvett küldő IP-címek, amelyek kapcsolata a cél levelezőszerverrel blokkolva van
- hiba a levelezőszerverek küldésében/fogadásában
- belső/külső hálózati szinten fellépő hibák
- levélszerverek agresszív spam szűrőkkel
- az email tartalma spamnak minősül a feladó/megfelelő szerver által
- csatolmányok, amelyek meghaladják a feladó/igénylő levelezőszerver által elfogadott méretkorlátokat
- ideiglenes elutasítások e-mail üzeneteknél szürke lista politikák miatt
- stb.
Dedikált IP
A dedikált IP-k állapota, amelyeket az ügyfelek számára osztanak ki, előzetesen ellenőrzésre kerül a tényleges kiosztás előtt.
Az ellenőrzés magában foglalja, de nem korlátozódik: az IP állapota különböző feketelistákon, ennek a hírneve stb.
Ezért az IP későbbi megváltoztatása csak jól megalapozott indokok alapján történik. Az IP megváltoztatására irányuló kérelmet el lehet utasítani vagy díjat lehet felszámítani, ha az ügyfél által végrehajtott tevékenységek következtében az IP állapota, illetve hírneve sérült.
A dedikált IP megváltoztatása egy alkalommal 10€ díjat von maga után.
A dedikált IP-vel rendelkező szolgáltatások egyetlen dedikált IP-t tartalmaznak, amelyet az összes domain, aldomain és abban a szolgáltatásban futó fiók számára allokálnak. Abban az esetben, ha különböző domainok, aldomainok vagy fiókok elkülönítése más dedikált IP-ken szükséges, ezen IP-k külön megvásárlása szükséges.
Az IPv6-allokáció (ahol lehetséges) párhuzamosan történik az IPv4-allokációval, mivel ezek nem zárják ki egymást. A nyújtott szolgáltatás egyidejűleg működik IPv4 és IPv6 alatt. A kliens kérésére az IPv6-cím eltávolítható.
XII. Erőforrások
mindegyik megosztott tárhelyfióknak saját erőforrása van a megvásárolt csomag típusa alapján. Ezeknek az erőforrásoknak a részletes listája megtekinthető a erőforrások használata oldalra való belépéssel.
Minden fiókot figyelemmel kísérnek az erőforrás-felhasználásuk nyomon követésére.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy felvegye a kapcsolatot az ügyféllel a birtokban lévő csomag frissítésével vagy a teljesítményjavító javaslatokkal kapcsolatban, ha a tárhelyfiók erőforrásai gyakran a maximális kapacitásuk mellett használják.
A megosztott tárhelyszámlákon nem tárolhatók 500 MB-nál nagyobb méretű fájlok, kivéve a fiók biztonsági mentését.
A Hostico szolgáltatásai nem használhatók audio, video streaming, fájlmegosztás, képmagosztás céljaira.
Továbbá tilos kiszolgálóinkat tárolási támogatásként használni (pl.: filmek, mp3, képek, archívumok, szoftvercsomagok stb.)
A Hostico fenntartja a jogot, hogy felfüggessze azokat az alkalmazásokat vagy fiókokat, amelyek tevékenysége bármilyen módon akadályozza vagy befolyásolja a szerver megfelelő működését, előzetes értesítés nélkül.
A Reseller terv lehetővé teszi, hogy ingyenesen létrehozzon/adjon hozzá 10 tárhelyszámlát, beleértve a viszonteladó saját számláját. Azok a vásárlók, akik nagyobb számú számla létrehozását/adását kívánják, lehetőséget kapnak, hogy magasabb korlátokat vásároljanak, mint az alapértelmezett.
A Hostico által kezelt VPS-eken előfordulhat, hogy a VPS-re telepített vezérlőpult licenc korlátozást szab a létrehozható számlák és/vagy domainek számára, amelyek a megfelelő licenc alatt létrehozhatók. Ez a korlátozás bármikor módosítható és/vagy eltávolítható a vezérlőpultra vonatkozó licenc vissza- vagy frissítésével.
A VPS csomagok által kínált tárhely a szerver számára allokált teljes értéket jelenti, de nem a közvetlenül az ügyfél által használt értéket az adatai (weboldalfájlok, adatbázisok, e-mailek) esetében.
A teljesen allokált tárhelyből egy rész a VPS-re telepített operációs rendszer, valamint egy esetleges vezérlőpanel által lesz elfoglalva. A rendelkezésre álló tárhely közvetlenül az ügyfél adatai számára ezzel csökken.
Ebből a tárhelyből egy résznek mindig elérhetőnek kell lennie az operációs rendszer és a rajta telepített egyéb alkalmazások frissítési lehetősége érdekében.
A Hostico által kezelt VPS tulajdonosokat automatikusan értesítjük, amikor a VPS-en elérhető erőforrások kritikus szinthez közelítenek, hogy megfelelő intézkedéseket tudjanak tenni.
Abban az esetben, ha az ügyfél nem tesz lépéseket a rendelkezésre álló tárolókapacitás növelésére, és az 1%-ra, illetve 1GB-ra csökken, a Hostico fenntartja a jogot a VPS működésének felfüggesztésére az információk sérülésének megakadályozása érdekében.
A szolgáltatások kínált jellemzőinek kiterjesztett kapacitásának bemutatásához bizonyos helyzetekben használhatók olyan szavak, mint a "Korlátlan" és/vagy "Számlálatlan" azok leírására.
Ezek a szavak egy nagy mennyiségű erőforrás használatának lehetőségére utalnak, és nem a fenti erőforrások korlátlan használatának lehetőségére, pontosabban anélkül, hogy a maximális küszöbérték megléte fennállna.
A létrehozható vagy hozzáadható erőforrások esetén az ilyen küszöbértékek (postafiókok, alkérdések, parkolt domainek, kiegészítő domainek stb.) a 999-es számra (mennyiségre) vannak beállítva.
A havi forgalom küszöbértéke a szerződésbe foglalt szolgáltatásra allokált sávszélesség, egy állandó XMb/s (sávszélesség/másodperc) sebességgel, ahol a havi forgalom nem haladhatja meg az X*S/Havi (sávszélesség/másodperc * a hónaphoz tartozó másodpercek száma).
Erőforrás-használat
Megosztott VPS
A megosztott erőforrásokkal rendelkező VPS-ek esetében a maximális szintű folyamatos használatuk tilos.
A Hostico figyelemmel kíséri az erőforrás-felhasználást, és értesíti az ügyfelet abban az esetben, ha a felhasználás meghaladja a következő küszöbértékeket:
- CPU 100% 30 percnél hosszabb időn keresztül
A kliensnek lehetősége lesz arra, hogy azonosítsa és megoldja a felmerült helyzetet, vagy migráljon egy Dedikált VPS-re. A Hostico fenntartja a jogot, hogy felfüggessze a VPS működését, ha annak folyamatai befolyásolják más VPS-ek megfelelő működését a VPS csomóponton, vagy ha figyelmen kívül hagyja a vonatkozó értesítések többségét.
Dedikált VPS
A kiosztott erőforrások ezekhez a VPS-típusokhoz 100%-ban dedikáltak.
Így azok maximális szinten használhatók hosszabb időszakon át.
XIII. Érvényesség
Ez a dokumentum határozatlan időtartamra érvényes.
A Hostico fenntartja a jogot, hogy módosításokat végezzen ezen dokumentumon, ezért kérjük, hogy az ügyfelek időszakonként konzultáljanak vele.
A dokumentumban végrehajtott módosítások a következő címen érhetők el: Feltételek frissítései
Jelentős módosítások esetén az ügyfeleket e-mailben értesítjük.
Ha további kérdései vannak, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Utolsó frissítés 2025. április 02.
Ez a dokumentum egy nem hivatalos fordítás. A jogilag érvényes változat a román nyelvű eredeti dokumentum. Az esetleges eltérések esetén a román nyelvű verzió érvényesül.