
A webhosting szolgáltatásokhoz kínált minőségi elkötelezettség
Ez a minőségi kötelezettség vagy SLA (Szolgáltatási Szintű Megállapodás) a Hostico által kínált szolgáltatások teljes kínálatára vonatkozik.
A "üzemidő" alatt azt értjük, hogy az éves százalékban kifejezett arány, amely megmutatja, hogy a weboldal elérhető a semleges helyről HTTP-n keresztül.
A rendelkezésre állás a Hostico megfigyelő rendszerei által van mérve.
99,9%-os rendelkezésre állást garantálunk, célunk minden ügyfél webhelyének 100%-os elérhetősége.
Ha ez az érték 99,9%-os rendelkezésre állás alá csökken, az állásidőt arányosan jóváírják a következő számlán:
Üzemidő/Százalék
- 99.0% - 99.8% : 5%
- 98.0% - 98.9% : 10%
- 95.0% - 97.9% : 20%
- 90.0% - 94.9% : 50%
- 0.00% - 89.9% : 100%
A leállási időszakot az utolsó kifizetett proforma számla számlázási ciklusa alapján a következő képlettel számítják ki: [Leállási Órák Száma / (Kifizetett Napok * 24)] * 100
Olyan szerverek esetében, ahol az ügyfél vállalja a kezelésért a felelősséget, a minőségi kötelezettség csak a berendezés hálózati kapcsolódásának elérhetőségére vonatkozik.
A Hostico a műszaki, kereskedelmi és szervezeti módszereit fogja használni a funkcionális szolgáltatások biztosítására a nap 24 órájában, a hét 7 napján. Az ügyfelek elismerik, hogy ideiglenesen a szolgáltatások különféle okok miatt hozzáférhetetlenek vagy nem működnek, ideértve a rendszeres karbantartási eljárásokat vagy fejlesztéseket ("Tervezett karbantartási műveletek"). A Hostico legalább 48 órával előre értesíti az ügyfeleket a 15 percnél hosszabb ideig tartó karbantartási műveletek végrehajtásáról, és minden műszaki és kereskedelmi eszközt felhasznál annak érdekében, hogy minimalizálja ezeket a megszakításokat, hozzáférhetetlenségeket vagy nem működéseket a szerverein.
A vásárlói fiókok nem lesznek jóváírva ezen minőségi kötelezettség keretében, ha bármilyen hiba vagy weboldal működési zavar a következő okok miatt keletkezik vagy jön létre:
- a szolgáltatások meghibásodása olyan okok miatt, amelyek nem Hostico irányítása alatt állnak, vagy amelyeket Hostico nem tud előre látni
- telekommunikációs vagy digitális átviteli vonalak megszakadása, hálózati támadások, hálózati torlódás vagy egyéb hibák
- háborúk, földrengések, természeti katasztrófák - tűz, vírusok, hekkerek, crackingolók
- más forrásból származó szoftverek (ingyenes skriptek, e-kereskedelmi szoftverek vagy online fizetési feldolgozók) helytelen működése
- DDoS, embargók, hatósági intézkedések.
- hardver hibák
- DNS-szel kapcsolatos problémák vagy más problémák, amelyeket a Hostico nem tud kezelni
- ügyfélszolgálati hozzáférési problémák FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB
- a szoftverhibák, amelyeket az ügyfél / alkalmazottai vagy más harmadik felek beavatkozása okoz
- a kliens, annak alkalmazottai vagy harmadik felek cselekedetei vagy mulasztásai, akik hozzáférnek a Hostico által nyújtott szolgáltatásokhoz és beavatkoznak azokba, függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e a kliens beleegyezésével vagy sem
A számlák jóváírása százalékos arányban történik, az ismétlődő díjak alapján, amelyek a következő kiállított számlákra alkalmazott kedvezményeket tartalmazzák.
Ez a dokumentum egy nem hivatalos fordítás. A jogilag érvényes változat a román nyelvű eredeti dokumentum. Az esetleges eltérések esetén a román nyelvű verzió érvényesül.