Minőségi Elkötelezettség

Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA) Minőségi Elkötelezettség webhosting csomagokhoz

Minőségi Kötelezettségvállalás SLA (Szolgáltatási Szint Megállapodás)
Minőségi Kötelezettségvállalás SLA (Szolgáltatási Szint Megállapodás)

A webhosting szolgáltatásokhoz kínált minőségi elkötelezettség

Ez a minőségi kötelezettség vagy SLA (Szolgáltatási Szintű Megállapodás) a Hostico által kínált szolgáltatások teljes kínálatára vonatkozik.

A "üzemidő" alatt azt értjük, hogy az éves százalékban kifejezett arány, amely megmutatja, hogy a weboldal elérhető a semleges helyről HTTP-n keresztül.

A rendelkezésre állás a Hostico megfigyelő rendszerei által van mérve.

99,9%-os rendelkezésre állást garantálunk, célunk minden ügyfél webhelyének 100%-os elérhetősége.

Ha ez az érték 99,9%-os rendelkezésre állás alá csökken, az állásidőt arányosan jóváírják a következő számlán:

Üzemidő/Százalék

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 89.9% : 100%

 

A leállási időszakot az utolsó kifizetett proforma számla számlázási ciklusa alapján a következő képlettel számítják ki: [Leállási Órák Száma / (Kifizetett Napok * 24)] * 100


Olyan szerverek esetében, ahol az ügyfél vállalja a kezelésért a felelősséget, a minőségi kötelezettség csak a berendezés hálózati kapcsolódásának elérhetőségére vonatkozik.

A Hostico a műszaki, kereskedelmi és szervezeti módszereit fogja használni a funkcionális szolgáltatások biztosítására a nap 24 órájában, a hét 7 napján. Az ügyfelek elismerik, hogy ideiglenesen a szolgáltatások különféle okok miatt hozzáférhetetlenek vagy nem működnek, ideértve a rendszeres karbantartási eljárásokat vagy fejlesztéseket ("Tervezett karbantartási műveletek"). A Hostico legalább 48 órával előre értesíti az ügyfeleket a 15 percnél hosszabb ideig tartó karbantartási műveletek végrehajtásáról, és minden műszaki és kereskedelmi eszközt felhasznál annak érdekében, hogy minimalizálja ezeket a megszakításokat, hozzáférhetetlenségeket vagy nem működéseket a szerverein.

A vásárlói fiókok nem lesznek jóváírva ezen minőségi kötelezettség keretében, ha bármilyen hiba vagy weboldal működési zavar a következő okok miatt keletkezik vagy jön létre:

  • a szolgáltatások meghibásodása olyan okok miatt, amelyek nem Hostico irányítása alatt állnak, vagy amelyeket Hostico nem tud előre látni
  • telekommunikációs vagy digitális átviteli vonalak megszakadása, hálózati támadások, hálózati torlódás vagy egyéb hibák
  • háborúk, földrengések, természeti katasztrófák - tűz, vírusok, hekkerek, crackingolók
  • más forrásból származó szoftverek (ingyenes skriptek, e-kereskedelmi szoftverek vagy online fizetési feldolgozók) helytelen működése
  • DDoS, embargók, hatósági intézkedések.
  • hardver hibák
  • DNS-szel kapcsolatos problémák vagy más problémák, amelyeket a Hostico nem tud kezelni
  • ügyfélszolgálati hozzáférési problémák FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB 
  • a szoftverhibák, amelyeket az ügyfél / alkalmazottai vagy más harmadik felek beavatkozása okoz
  • a kliens, annak alkalmazottai vagy harmadik felek cselekedetei vagy mulasztásai, akik hozzáférnek a Hostico által nyújtott szolgáltatásokhoz és beavatkoznak azokba, függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e a kliens beleegyezésével vagy sem


A számlák jóváírása százalékos arányban történik, az ismétlődő díjak alapján, amelyek a következő kiállított számlákra alkalmazott kedvezményeket tartalmazzák.

Ez a dokumentum egy nem hivatalos fordítás. A jogilag érvényes változat a román nyelvű eredeti dokumentum. Az esetleges eltérések esetén a román nyelvű verzió érvényesül.