Szolgáltatások áthelyezése két Hostico ügyfélszámla között.
Ebben a bemutatóban bemutatásra kerülnek a szükséges lépések egy szolgáltatás másik Hostico felhasználóhoz való átvitelére.
Bevezetés
- A következő cikkben végigvezetjük a szolgáltatások áthelyezésének eljárásán, egy Hostico ügyfélszámláról a másikra.
- A tutorial két szakaszra van osztva: Az első rész a szolgáltatást lemondóra, a második rész pedig a szolgáltatást igénybe vevőre vonatkozik.
Követelmények
- Aktív szolgáltatás;
- Hostico Ügyfélfiók létrehozva az új kedvezményezett által;
- Érvényes email címek;
Átruházó lépések
A kliens fiókba való bejelentkezés után a Szolgáltatások szekciót fogjuk választani. Ha egy domaint szeretne átköltöztetni, lépjen be a Domainek.
Az megnyíló ablakban elérjük az átvinni kívánt szolgáltatást.
A következő lépés a Tevékenységek szakaszba vezet, ahonnan kiválasztjuk A szolgáltatás áthelyezése:
A szolgáltatás más felhasználóra történő átutalásához szükséges, hogy az új kedvezményezett megadja Önnek az ügyfélkódot. Ezt a kódot a Hostico ügyfélszámlájának főoldalán, a belépés után azonnal lekérdezheti.
A klienskód a Felhasználó -> Kliens Profil helyen található.
Miután kitöltöttük a nyilatkozó azonosítóját, a Átutalás gombot kell megnyomni. Ezzel megkezdődik a szolgáltatás átutalása.
A szolgáltató egy e-mailt fog kapni a kliens fiókjában megadott e-mail címre, amelyben a transferhez való hozzájárulásukat kérik. A Transfer Elfogadása gombra kattintva az intézkedés megerősítésre kerül.
Javadalmazott lépések
A kedvezményezett egy emailt fog kapni a Hostico ügyfélszámláján lévő címre, amelyben A tranzakció elfogadása kérjük.
Kattintva --Tranzakció elfogadása-- a művelet befejeződik.
Jelenleg a szolgáltatás átruházási folyamata befejeződött, és a Hostico értékesítési csapata átveszi a kérelmet.
Ha a szolgáltatás egy tárhelycsomag, akkor a Szolgáltatások szakaszban található, a domain pedig a Domainok szakaszban található.
A sikeresen befejezett eljárásról egy e-mailt is küldünk a fiók e-mail címére.
Megjegyzés
- A szolgáltatások átadása nem automatikus folyamat. A procedúra befejezése után egy operátor átveszi a benyújtott kérelmet, és manuálisan átviszi a szolgáltatásokat egy ügyfélszámláról a másikra.
- A szolgáltatás átvitele nem hajtható végre, ha a vevői fiókban proforma számla van generálva, vagy ha az átvitt szolgáltatás nem rendelkezik Aktív státusszal. Ha ilyen szolgáltatást szeretne átkonvertálni, kérjük, lépjen kapcsolatba az értékesítési osztállyal.
- A többségében, amikor egy domain átkerül, a tulajdonos adatai automatikusan átkerülnek; azonban a .ro domain átvitelekor a tulajdonos adatai nem változnak automatikusan a WHOIS ellenőrzés során a Rotld weboldalon, az eljárás díj ellenében végezhető el. További részletek ezzel a szemponttal kapcsolatban a tulajdonos módosításáról szóló cikkben találhatók.
- A szolgáltatás átadása következtében az összes használati jog átruházásra kerül az új tulajdonosra, beleértve a jövőbeli számlák kifizetésének átvállalását is.
- A tranzakciót a kérelem kezdeményezésétől számított 7 napon belül lehet lebonyolítani, ezt követően a tranzakció lejár, és újra kell kezdeményezni.
- A szolgáltatásátviteli értesítési rendszer spamelés céljára történő használatának elkerülése érdekében az átvitelhez szükséges linkek legfeljebb 4 alkalommal generálhatók.