ÚtmutatókKereskedelmi

Szolgáltatások áthelyezése két Hostico ügyfélszámla között.

Ebben a bemutatóban bemutatásra kerülnek a szükséges lépések egy szolgáltatás másik Hostico felhasználóhoz való átvitelére.

8
Nézetek 2908Frissítve 10 luniKözzétéve: 24/01/2022által Mark Dohi

Bevezetés

  • A következő cikkben végigvezetjük a szolgáltatások áthelyezésének eljárásán, egy Hostico ügyfélszámláról a másikra.
  • A tutorial két szakaszra van osztva: Az első rész a szolgáltatást lemondóra, a második rész pedig a szolgáltatást igénybe vevőre vonatkozik.

Követelmények

  • Aktív szolgáltatás;
  • Hostico Ügyfélfiók létrehozva az új kedvezményezett által;
  • Érvényes email címek;

Átruházó lépések

A kliens fiókba való bejelentkezés után a Szolgáltatások szekciót fogjuk választani. Ha egy domaint szeretne átköltöztetni, lépjen be a Domainek.
Az megnyíló ablakban elérjük az átvinni kívánt szolgáltatást.

A következő lépés a Tevékenységek szakaszba vezet, ahonnan kiválasztjuk A szolgáltatás áthelyezése:

A szolgáltatás más felhasználóra történő átutalásához szükséges, hogy az új kedvezményezett megadja Önnek az ügyfélkódot. Ezt a kódot a Hostico ügyfélszámlájának főoldalán, a belépés után azonnal lekérdezheti.

A klienskód a Felhasználó -> Kliens Profil helyen található.

Miután kitöltöttük a nyilatkozó azonosítóját, a Átutalás gombot kell megnyomni. Ezzel megkezdődik a szolgáltatás átutalása.

A szolgáltató egy e-mailt fog kapni a kliens fiókjában megadott e-mail címre, amelyben a transferhez való hozzájárulásukat kérik. A Transfer Elfogadása gombra kattintva az intézkedés megerősítésre kerül.

Javadalmazott lépések

A kedvezményezett egy emailt fog kapni a Hostico ügyfélszámláján lévő címre, amelyben A tranzakció elfogadása kérjük.
Kattintva --Tranzakció elfogadása-- a művelet befejeződik.

Jelenleg a szolgáltatás átruházási folyamata befejeződött, és a Hostico értékesítési csapata átveszi a kérelmet.
Ha a szolgáltatás egy tárhelycsomag, akkor a Szolgáltatások szakaszban található, a domain pedig a Domainok szakaszban található.

A sikeresen befejezett eljárásról egy e-mailt is küldünk a fiók e-mail címére.

Megjegyzés

  • A szolgáltatások átadása nem automatikus folyamat. A procedúra befejezése után egy operátor átveszi a benyújtott kérelmet, és manuálisan átviszi a szolgáltatásokat egy ügyfélszámláról a másikra.
  • A szolgáltatás átvitele nem hajtható végre, ha a vevői fiókban proforma számla van generálva, vagy ha az átvitt szolgáltatás nem rendelkezik Aktív státusszal. Ha ilyen szolgáltatást szeretne átkonvertálni, kérjük, lépjen kapcsolatba az értékesítési osztállyal.
  • A többségében, amikor egy domain átkerül, a tulajdonos adatai automatikusan átkerülnek; azonban a .ro domain átvitelekor a tulajdonos adatai nem változnak automatikusan a WHOIS ellenőrzés során a Rotld weboldalon, az eljárás díj ellenében végezhető el. További részletek ezzel a szemponttal kapcsolatban a tulajdonos módosításáról szóló cikkben találhatók.
  • A szolgáltatás átadása következtében az összes használati jog átruházásra kerül az új tulajdonosra, beleértve a jövőbeli számlák kifizetésének átvállalását is.
  • A tranzakciót a kérelem kezdeményezésétől számított 7 napon belül lehet lebonyolítani, ezt követően a tranzakció lejár, és újra kell kezdeményezni.
  • A szolgáltatásátviteli értesítési rendszer spamelés céljára történő használatának elkerülése érdekében az átvitelhez szükséges linkek legfeljebb 4 alkalommal generálhatók.

Hasonló cikkek

Domain áthelyezésÚtmutatók /Kereskedelmi

Ebben a bemutatóban megtanulja, hogyan rendelhet meg egy domén átkonvertálását egy másik regisztrátortól a Hostico-ra.

8
által Mark Dohi
Nézetek 3514
Frissítve 2 hónapja
Közzétéve: 28/10/2017
FTP-fiók hozzáadása az ISPConfig vezérlőpulton.Útmutatók /ISPConfig

Ez a tutorial ismerteti a szükséges lépéseket egy új FTP-fiók hozzáadásához az ISPConfig adminisztrációs panelen, amely lehetővé teszi a fájlok feltöltését a szerverre.

által Ştefan Tracsek
Nézetek 281
Frissítve 2 hónapja
Közzétéve: 28/11/2022