ÚtmutatókVéletlenszerű

Miért fontos egy optimalizált weboldal?

A weboldal optimalizálása elengedhetetlen a pénzügyi veszteségek elkerülése érdekében. A betöltési idők befolyásolják az értékesítéseket és a SEO indexelést, hatással vannak a felhasználói élményre.

3
Nézetek 495Közzétéve: 06/12/2021által Mark Dohi

A Kissmetrics által végzett elemzések szerint a látogatók körülbelül 40 % -a elhagyja a weboldalt, ha az nem töltődik be ésszerű időn belül!

Bizonyára mindannyiunkkal előfordult már, hogy találkoztunk egy online bolttal, amelynek kiváló termékei voltak, de a feldolgozási sebesség nagyon alacsony volt, ami elkerülhetetlenül (a legtöbb esetben) frusztrációt okozott a kívánt termék vagy szolgáltatás megvásárlása során. A kellemetlen élmény után a weboldal újra látogatásának esélye jelentősen csökkenni fog.

10 évvel ezelőtt az Amazon óriásvállalat által végzett tanulmány arra mutatott rá, hogy a 100 milliszekundumnál nagyobb feldolgozási sebesség 1%-os csökkenést okozott az éves összes értékesítésükben. Első pillantásra ez talán nem tűnik soknak, de figyelembe véve a cég forgalmát, a veszteségek hatalmasak.

2018-ban a Google a következő statisztikát szolgáltatta a mobiltelefonokon történő weboldalbetöltési időkről:

  • 1 és 3 másodperc között az oldal bezárásának valószínűsége 32%
  • 1 és 5 másodperc között 90%
  • 1 és 6 másodperc között 106%
  • 1 és 10 másodperc között 123%

A valóság az, hogy a sebesség korában élünk, és a késleltetés nem opció. Minél nehezebb a webhely, mind a betöltési idők, mind az interaktivitás szempontjából, annál nagyobb a valószínűsége, hogy a potenciális ügyfelek más versenytárs platformokat választanak.

Milyen hatással vannak ezek az eladásokra? Megéri a weboldalra befektetett erőforrásokat összhangba hozni a piaci követelményekkel? A válasz világos, Igen.

Vegyünk egy konkrét példát: tegyük fel, hogy a X cég havi 10,000 RON profitot termel. Ha papírra vetjük az Amazon által végzett tanulmányt és a Google által szolgáltatott információkat, akkor egy 3 másodperces késlekedés akár 5% -os potenciális veszteséghez vezethet, (6,000 RON / év).
Természetesen ez az összeg csupán spekulatív, és az eladásokat befolyásoló tényezők számosak. Azonban egy évi 6,000 RON-os veszteséget nem lehet összehasonlítani a weboldal frissítésére és optimalizálására fordított összegekkel, amelyek sokkal kisebbek.

A betöltési sebesség kulcsfontosságú az SEO (Keresőoptimalizálás) indexelés számára, a Google sokkal jobb helyezéseket ad az olyan weboldalaknak, amelyek jobban teljesítenek a válaszidőben, azokhoz képest, amelyek "késlekednek".

A nehéz terhelés kérdése még több negatív hatást generálhat. Az utóbbi időben egyre több olyan webhely jelent meg, amely a vélemények indexálására törekszik, és egy ilyen oldalon a sok negatív jelentés semmi pozitívat nem hozhat.
Ha a hírnév egyszer már kialakult az online térben, nagyon nehéz megváltoztatni az emberek véleményét, az egyetlen mód pedig a rebrandelés.

Itt van néhány további adat, amely a betöltési időkkel végzett elemzésből származik, ami biztosan meggyőz majd az optimalizálás fontosságáról:

  • A vásárlók 35%-a kevésbé valószínű, hogy vásárol egy terméket, ha az oldal lassan töltődik be
  • A vásárlók 66%-a állítja, hogy a betöltési idők befolyásolják a választott weboldalt a vásárlás során
  • A mobiltelefon- használók 58%-a elvárja, hogy a weboldal legalább olyan gyorsan töltődjön be, mint számítógépen
  • A Firefox Mozilla böngésző készítői évente 60 millió letöltés növekedést észleltek, optimalizálva a betöltési időket
  • az weboldal 2,2 másodperccel
  • A Google több mint 20%-ot veszít a forgalmából, ha a lekérdezések több mint 100 milliszekundumot vesznek igénybe
  • A Walmart és az Amazon is 1%-os nyereségnövekedést tapasztalt minden 100 milliszekundummal csökkentett betöltési idő után

A következtetéseként elmondható, hogy a betöltési sebesség javítása egy mérhető aspektus, amellyel közvetlenül optimalizálni lehet az ügyfélélményt a kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban. Lehetséges esetekben jobb egy sikeres megoldásba fektetni a kezdetektől fogva, mint később "javítgatni" az úton!

Hasonló cikkek

A Google PageSpeed modul konfigurálásaÚtmutatók /Dev

A cikkben bemutatásra kerül a PageSpeed szűrők szelektív aktiválásának vagy deaktálásának módszere, amely a kiegészítő SEO opcióhoz kapcsolódik.

10
által Alexandru Jurca
Nézetek 1767
Két éve frissítve
Közzétéve: 04/06/2020
Egy weboldal létrehozása 3 egyszerű lépésbenÚtmutatók /Alkalmazások

Tanulj meg, hogyan hozz létre egy weboldalt 3 egyszerű lépésben, a téma kiválasztásától kezdve a tartalom testreszabásáig, anélkül, hogy fejlett technikai ismeretekre lenne szükséged.

6
által Mark Dohi
Nézetek 2856
Frissítve 2 hónapja
Közzétéve: 03/09/2020
Hogyan lehet egy weboldalt indexálni a Google-ban?Útmutatók /Dev

Tudd meg, hogyan indexálhatod weboldaladat a Google-ben a sitemap benyújtásával a Google Search Console-ban. Kövesd a lényeges lépéseket az online láthatóságod javítása érdekében.

3
által Mark Dohi
Nézetek 1150
Frissítve 2 hónapja
Közzétéve: 09/02/2023
Weboldal optimalizálása a cPanel vezérlőpultból a mod_deflate használatávalÚtmutatók /cPanel

Ez a cikk leírja azokat a lépéseket, amelyek szükségesek a weboldal optimalizálásához a cPanel Optimize Website menüjének használatával.

2
által Sebastian Szlivka
Nézetek 820
Frissítve 3 hónappal ezelőtt
Közzétéve: 06/10/2017
Google SEO - Core Web VitalsÚtmutatók /Dev

Fedezd fel a Google új Core Web Vitals értékeit az SEO-hoz: betöltési sebesség, interaktivitás és vizuális stabilitás, amelyek alapvetőek a felhasználói élményhez.

2
által Alexandru Jurca
Nézetek 517
Frissítve 3 hónappal ezelőtt
Közzétéve: 30/06/2020