Útmutatók • Kereskedelmi
A proforma számla módosítása
Ebben a bemutatóban az elmaradt pro forma számla adatainak módosításához szükséges lépések kerülnek bemutatásra.
11
Nézetek 3808Frissítve 1 anKözzétéve: 29/05/2019által Mark Dohi
Bevezetés
- Ez a cikk bemutatja a módot a meg nem fizetett proforma számlákra beírt adatok módosítására;
Elvárások
- Hostico ügyfélszámla;
- Fizetetlen pro forma számla;
Érvényes alvállalkozói szerződés;
Lépések
- A proforma számlák módosítása csak akkor lehetséges, ha a felhasználó be van jelentkezve a Hostico ügyfélszámlájába és érvényes alvállalkozóval rendelkezik;
- Ha nehézségekbe ütközik a Hostico kliens fiókhoz való hozzáférés során, konzultálhat a következő cikkkel: Hitelesítés (Bejelentkezés) a Hostico kliens fiókba;
- Miután bejelentkezett a fiókjába, lépjen a Pénzügy szakaszra;
- A megnyitott oldalon az összes számla megjelenik a fiókban. Navigáljon a pro forma számlához, amelynek adatait módosítani szeretné, és kattintson a pro forma kódra (például 255366);
- A megnyílt ablakban a proforma szinten használt aktuális adatok jelennek meg, a megfelelő összegekkel együtt;
- Itt érheti el az Számlázási adatok szerkesztése részt, a képernyő jobb oldalán;
Kiválasztjuk azt a szubkontraktust, amelynek a számláját módosítani szeretnénk, majd megerősítjük a folyamatot a IGEN gomb megnyomásával;
- Ha nincs alacsonyabb kapcsolat a vevői fiókban, egy üzenet fog megjelenni, amely értesít erről. További alacsonyabb kapcsolat hozzáadásához kattintson a Új kapcsolat gombra;
- Töltse ki az összes mezőt helyesen, és válassza ki az engedélyeket, amelyeket meg szeretne adni a kapcsoltnak. Ha nem szeretne további engedélyeket adni, és a kapcsolt csak a jövőbeli számlák módosítására lesz használva, akkor nem szükséges bepipálni a lapozó négyzeteket az oldalon.
- Fontos! - Új alvállalkozók esetén (amelyeket korábban nem használtak számlázásra) az adatmódosítás nem azonnali, és erről üzenet jelenik meg. Az értékesítési osztály ellenőrzi a benyújtott kérelmet, és jóváhagyja az alvállalkozót a számlázáshoz, így a jövőbeli módosítási kérelmek automatikusan jóváhagyásra kerülnek az adott alvállalkozókra vonatkozóan.
- Ha a megadott adatok a mellékletben nem helyesek/valódiak, akkor nem kerülnek érvényesítésre, ezért nem használhatók számlázásra. Ilyen esetekben szükséges a megadott adatok frissítése.
- A legális alsubjektumokat a következő jelzés azonosítja:
- A ha további információra van szüksége egy alkontaktus hozzáadásáról vagy kezeléséről, ajánljuk, hogy tekintse meg a következő cikket: Alkontaktus hozzáadása
Megjegyzés
- Kérjük, győződjön meg arról, hogy a megadott adatok a kapcsolattartó számára helyesek és megfelelnek a valóságnak. A Hostico csak olyan kapcsolattartókat hagy jóvá, akik valódi, azonosítható adatokkal rendelkeznek, de nem vállal felelősséget, ha a számla hibás adatokkal került kiállításra a hibás információk megadása miatt;
- A proforma adatok megváltoztatása nem jelenti automatikusan azt, hogy a számlát ezen adatok alapján kiállítják. Biztosítani kell, hogy a kifizetés a proformán feltüntetett cég nevében történjen. A jelenlegi fizetési módok esetében ez azt jelenti:
1. Banki átutalás - A cég nevét és CUI-ját a fizetőnek vagy a láblécben a fizető adatai alatt kell megadni;
2. Bankkártya - Ezzel a fizetési móddal a fizető közvetlenül nem azonosítható, és a számla közvetlenül a proformán található adatok alapján lesz kiállítva. - A pro forma módosítása többször is elvégezhető; ha a szerződést kezdetben helytelenül töltötték ki, akkor azt felül lehet vizsgálni, és a folyamatot újra kérhetik;
- A subcontact létrehozásakor nem minden mező kötelező. Magánszemélyek esetén a cégnevet és a cégjegyzékszámot nem szükséges kitölteni;
- Ha a megadott adatok nem elegendőek a fizető azonosításához, a számla automatikusan visszaáll a Hostico ügyfélszámláján lévő adatokra;
- Magánszemélyek esetében a CNP kötelező.