ÚtmutatókKereskedelmi

A proforma számla módosítása

Ebben a bemutatóban az elmaradt pro forma számla adatainak módosításához szükséges lépések kerülnek bemutatásra.

11
Nézetek 3808Frissítve 1 anKözzétéve: 29/05/2019által Mark Dohi

Bevezetés

  • Ez a cikk bemutatja a módot a meg nem fizetett proforma számlákra beírt adatok módosítására;

Elvárások

  • Hostico ügyfélszámla;
  • Fizetetlen pro forma számla;
    Érvényes alvállalkozói szerződés;

Lépések

  • A proforma számlák módosítása csak akkor lehetséges, ha a felhasználó be van jelentkezve a Hostico ügyfélszámlájába és érvényes alvállalkozóval rendelkezik;
  • Ha nehézségekbe ütközik a Hostico kliens fiókhoz való hozzáférés során, konzultálhat a következő cikkkel: Hitelesítés (Bejelentkezés) a Hostico kliens fiókba;
  • Miután bejelentkezett a fiókjába, lépjen a Pénzügy szakaszra;
  • A megnyitott oldalon az összes számla megjelenik a fiókban. Navigáljon a pro forma számlához, amelynek adatait módosítani szeretné, és kattintson a pro forma kódra (például 255366);

  • A megnyílt ablakban a proforma szinten használt aktuális adatok jelennek meg, a megfelelő összegekkel együtt;
  • Itt érheti el az Számlázási adatok szerkesztése részt, a képernyő jobb oldalán;
    Kiválasztjuk azt a szubkontraktust, amelynek a számláját módosítani szeretnénk, majd megerősítjük a folyamatot a IGEN gomb megnyomásával;

  • Ha nincs alacsonyabb kapcsolat a vevői fiókban, egy üzenet fog megjelenni, amely értesít erről. További alacsonyabb kapcsolat hozzáadásához kattintson a Új kapcsolat gombra;

  • Töltse ki az összes mezőt helyesen, és válassza ki az engedélyeket, amelyeket meg szeretne adni a kapcsoltnak. Ha nem szeretne további engedélyeket adni, és a kapcsolt csak a jövőbeli számlák módosítására lesz használva, akkor nem szükséges bepipálni a lapozó négyzeteket az oldalon.


  • Fontos! - Új alvállalkozók esetén (amelyeket korábban nem használtak számlázásra) az adatmódosítás nem azonnali, és erről üzenet jelenik meg. Az értékesítési osztály ellenőrzi a benyújtott kérelmet, és jóváhagyja az alvállalkozót a számlázáshoz, így a jövőbeli módosítási kérelmek automatikusan jóváhagyásra kerülnek az adott alvállalkozókra vonatkozóan.
  • Ha a megadott adatok a mellékletben nem helyesek/valódiak, akkor nem kerülnek érvényesítésre, ezért nem használhatók számlázásra. Ilyen esetekben szükséges a megadott adatok frissítése.
  • A legális alsubjektumokat a következő jelzés azonosítja:
  • A ha további információra van szüksége egy alkontaktus hozzáadásáról vagy kezeléséről, ajánljuk, hogy tekintse meg a következő cikket: Alkontaktus hozzáadása

Megjegyzés

  • Kérjük, győződjön meg arról, hogy a megadott adatok a kapcsolattartó számára helyesek és megfelelnek a valóságnak. A Hostico csak olyan kapcsolattartókat hagy jóvá, akik valódi, azonosítható adatokkal rendelkeznek, de nem vállal felelősséget, ha a számla hibás adatokkal került kiállításra a hibás információk megadása miatt;
  • A proforma adatok megváltoztatása nem jelenti automatikusan azt, hogy a számlát ezen adatok alapján kiállítják. Biztosítani kell, hogy a kifizetés a proformán feltüntetett cég nevében történjen. A jelenlegi fizetési módok esetében ez azt jelenti:
    1. Banki átutalás - A cég nevét és CUI-ját a fizetőnek vagy a láblécben a fizető adatai alatt kell megadni;
    2. Bankkártya - Ezzel a fizetési móddal a fizető közvetlenül nem azonosítható, és a számla közvetlenül a proformán található adatok alapján lesz kiállítva.
  • A pro forma módosítása többször is elvégezhető; ha a szerződést kezdetben helytelenül töltötték ki, akkor azt felül lehet vizsgálni, és a folyamatot újra kérhetik;
  • A subcontact létrehozásakor nem minden mező kötelező. Magánszemélyek esetén a cégnevet és a cégjegyzékszámot nem szükséges kitölteni;
  • Ha a megadott adatok nem elegendőek a fizető azonosításához, a számla automatikusan visszaáll a Hostico ügyfélszámláján lévő adatokra;
  • Magánszemélyek esetében a CNP kötelező.

Hasonló cikkek

Szolgáltatások áthelyezése két Hostico ügyfélszámla között.Útmutatók /Kereskedelmi

Ebben a bemutatóban bemutatásra kerülnek a szükséges lépések egy szolgáltatás másik Hostico felhasználóhoz való átvitelére.

8
által Mark Dohi
Nézetek 2908
10 hónappal ezelőtt frissítve
Közzétéve: 24/01/2022
Ismétlődő fizetések kezeléseÚtmutatók /Kereskedelmi

Ebben a cikkben át fogjuk venni a szükséges lépéseket a Hostico szolgáltatások visszatérő kifizetéseinek aktiválásához, valamint azok kezeléséhez.

3
által Mark Dohi
Nézetek 1605
Frissítve 2 hónapja
Közzétéve: 25/06/2021
Domain regisztrációÚtmutatók /Kereskedelmi

Ebben a bemutatóban megtanulja, hogyan rendelhet doménregisztrációt a Hostico ügyfélszámlájáról.

3
által Mark Dohi
Nézetek 1069
Frissítve 3 hónappal ezelőtt
Közzétéve: 28/09/2017
Számlázás aktiválása az alvállalkozók számáraÚtmutatók /Kereskedelmi

A számlázás aktiválása a Hostico fiókjában egyszerű. Kövesd az alábbi lépéseket egy alvállalkozó létrehozásához, egy szolgáltatáshoz való hozzárendeléséhez és a pénzügyi értesítések beállításához.

3
által Mark Dohi
Nézetek 888
Frissítve 9 hónappal ezelőtt
Közzétéve: 08/06/2022
A számlázási időszak megváltoztatása.Útmutatók /Kereskedelmi

Ebben a tutorialban megmutatjuk, hogyan módosíthatja a szolgáltatások számlázási időszakát, amelyeket a Hostico ügyfélszámláján tart.

1
által Alexandru Jurca
Nézetek 471
Frissítve 1 éve
Közzétéve: 25/06/2020