Minőségi SLA elkötelezettség a web hosting csomagokhoz

Minőségi elkötelezettség

 

Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) Minőségi kötelezettségvállalás

A minőségi elkötelezettség a webtárhely szolgáltatások nyújtásában

Ez a minőségi elkötelezettség vagy SLA (Szolgáltatási szint szerződés) vonatkozik az összes Hostico által nyújtott szolgáltatásra.

Az "uptime" éves százalékként értendő, amikor a weboldala elérhető egy semleges helyről az HTTP-n keresztül.

Az uptime-ot a Hostico figyelőrendszerei mérnek.

99,9%-os uptime-ot garantálunk, hogy elérjük az Önök weboldalainak 100%-át.

Ha ez az érték 99,9% működésidő alá csökken, a nem működési időszakot arányosan kompenzálják a következő számlán:

Uptime/Százalék

  • 99,0% - 99,8%: 5%
  • 98,0% - 98,9%: 10%
  • 95,0% - 97,9%: 20%
  • 90,0% - 94,9%: 50%
  • 0,00% - 89,9%: 100%

 

Amennyiben ez az érték 99,9% működési idő alá csökken, a nem működési időszakot arányosan kompenzálják a következő számlán. A nem működési időszak számolása az utolsó fizetett proforma megfelelő számlázási ciklusán alapul, az alábbi képlet szerint: [Nem Működési Órák Száma / (Fizetett Napok * 24)] * 100


Azoknál a szervereknél, ahol az ügyfél vállalja a kezelési felelősséget, a minőségi elkötelezettség csak a berendezés hálózati kapcsolhatóságára vonatkozik.

A Hostico technikai, kereskedelmi és szervezési módszereit fogja felhasználni annak érdekében, hogy 24 órás, 7 napos funkcionális szolgáltatást biztosítson. Az ügyfelek tudomásul veszik, hogy időszakosan, különböző okok miatt, beleértve a rendszeres karbantartási vagy frissítési műveleteket ("tervezett karbantartási műveletek") az általunk nyújtott szolgáltatások nem elérhetők vagy nem működnek. Hostico notificará a los clientes al menos 48 horas antes de realizar operaciones de mantenimiento que puedan durar más de 15 minutos y utilizará todos los medios técnicos y comerciales para minimizar estas interrupciones, inaccessibilidades o inoperabilidades de sus servidores.

Az ügyfél számláját nem jóváírják a minőségi elkötelezettség alapján, ha bármely hiba vagy oldalfunkció hiánya az alábbi okok miatt merült fel:

  • Hostico által nem irányítható vagy előre nem látható okokból történő szolgáltatási hibák
  • Távközlési vagy digitális átviteli vonalak szünetei, hálózatok elleni támadások, hálózati torlódások vagy egyéb hibák
  • Háború, földrengés, természeti katasztrófák - tűz, vírusok, hackerek, feltörők
  • Más forrásból származó szoftver helytelen működése (ingyenes scriptek, e-kereskedelmi szoftver vagy online fizetési feldolgozó)
  • DDoS, embargók, hatósági intézkedések
  • Hardver hibák
  • DNS-rel vagy más Hostico által nem irányítható problémákkal kapcsolatos problémák
  • Az ügyfél hozzáférési problémái FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB
  • szoftverhibák, amelyeket az ügyfél / alkalmazottai vagy más harmadik felek okoznak, akik beavatkoznak azokba
  • az ügyfél, alkalmazottai vagy harmadik felek cselekedetei vagy mulasztásai, akik hozzáférnek a Hostico által nyújtott szolgáltatásokhoz és beavatkoznak azokba, függetlenül attól, hogy az ügyfél beleegyezett-e vagy sem


A számlák jóváírása a periodikus díjakhoz viszonyított százalékokkal történik, amelyek az elkövetkező számlákra alkalmazott kedvezményekből állnak.