Minőségi SLA elkötelezettség a web hosting csomagokhoz

Minőségi elkötelezettség

 

Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) Minőségi kötelezettségvállalás

A minőségi elkötelezettség a webtárhely szolgáltatások nyújtásában

Ez a minőségi elkötelezettség vagy SLA (Szolgáltatási szint szerződés) vonatkozik az összes Hostico által nyújtott szolgáltatásra.

Az "uptime" éves százalékként értendő, amikor a weboldala elérhető egy semleges helyről az HTTP-n keresztül.

Az uptime-ot a Hostico figyelőrendszerei mérnek.

99,9%-os uptime-ot garantálunk, hogy elérjük az Önök weboldalainak 100%-át.

Ha ez az érték 99,9% működésidő alá csökken, a nem működési időszakot arányosan kompenzálják a következő számlán:

Uptime/Százalék

  • 99,0% - 99,8%: 5%
  • 98,0% - 98,9%: 10%
  • 95,0% - 97,9%: 20%
  • 90,0% - 94,9%: 50%
  • 0,00% - 89,9%: 100%

 

Amennyiben ez az érték 99,9% működési idő alá csökken, a nem működési időszakot arányosan kompenzálják a következő számlán. A nem működési időszak számolása az utolsó fizetett proforma megfelelő számlázási ciklusán alapul, az alábbi képlet szerint: [Nem Működési Órák Száma / (Fizetett Napok * 24)] * 100


Azoknál a szervereknél, ahol az ügyfél vállalja a kezelési felelősséget, a minőségi elkötelezettség csak a berendezés hálózati kapcsolhatóságára vonatkozik.

A Hostico technikai, kereskedelmi és szervezési módszereit fogja felhasználni annak érdekében, hogy 24 órás, 7 napos funkcionális szolgáltatást biztosítson. Az ügyfelek tudomásul veszik, hogy időszakosan, különböző okok miatt, beleértve a rendszeres karbantartási vagy frissítési műveleteket ("tervezett karbantartási műveletek") az általunk nyújtott szolgáltatások nem elérhetők vagy nem működnek. A Hostico legalább 48 órával az előre meghatározott karbantartási műveletek előtt értesíti az ügyfeleket, és minden technikai és kereskedelmi eszközt felhasznál annak érdekében, hogy minimalizálja ezeket az általunk nyújtott szerverek szüneteit, elérhetetlenségeit vagy működésképtelenségeit.

Az ügyfél számláját nem jóváírják a minőségi elkötelezettség alapján, ha bármely hiba vagy oldalfunkció hiánya az alábbi okok miatt merült fel:

  • Hostico által nem irányítható vagy előre nem látható okokból történő szolgáltatási hibák
  • Távközlési vagy digitális átviteli vonalak szünetei, hálózatok elleni támadások, hálózati torlódások vagy egyéb hibák
  • Háború, földrengés, természeti katasztrófák - tűz, vírusok, hackerek, feltörők
  • Más forrásból származó szoftver helytelen működése (ingyenes scriptek, e-kereskedelmi szoftver vagy online fizetési feldolgozó)
  • DDoS, embargók, hatósági intézkedések
  • Hardver hibák
  • DNS-rel vagy más Hostico által nem irányítható problémákkal kapcsolatos problémák
  • Az ügyfél hozzáférési problémái FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB


A számlák jóváírása a periodikus díjakhoz viszonyított százalékokkal történik, amelyek az elkövetkező számlákra alkalmazott kedvezményekből állnak.