Hostico ügyfélfiók új adminisztrációs elemei

 
Az új ügyfélfiók adminisztrációs elemeit implementálták a Hostico platformjánHosticoblogKözzétéve 09/06/2023 által Mark Dohi
Hírlevél és Számlák összevonása

Hostico-nál a tavasz új funkcionalitásokkal érkezik a ügyfélfiók szintjén, amelyek célja a általános adminisztráció optimalizálása és egy új hírlevél értesítési rendszer használatának lehetősége.

Számlák összevonása

Mostantól könnyebbé válik a profaktúrák kezelése a fiókban.
Az előzőleg kifejlesztett profaktúra adatmódosítási rendszer mellett most lehetőség van a generált profaktúrák összevonására.

Számlák összevonása a fiókban

Ez azoknak a személyeknek válik elengedhetetlenné, akik több szolgáltatást kezelnek egy fiókban, és nem kívánják külön-külön kifizetni a számlát, hanem inkább egyetlen fizetést szeretnének végrehajtani.
Azoknak, akiknek eltérő dátumú számláik vannak a fiókban, javasoljuk az adatok ellenőrzését az összevonás előtt, mert az új generált számla a ügyfélfiók adataira kerül. Ha azonban mégis megtörténik, a számlát később módosíthatják néhány kattintással

Email frissítése

Amikor ügyfeleink személyes adatainak biztonságáról beszélünk, a Hostico fejlesztői csapata mindig óvatos.
Ennek köszönhetően a ügyfélfiókokhoz kapcsolódó fő e-mail címek minden frissítése teljes egészében elvégezhető lesz a Hostico felületén, további eljárások nélkül.
Nem szükséges más, csak egy tulajdonosi igazolást csatolni, a többit mi intézzük. Magánszemélyek esetében az személyazonosító igazolvány másolata elegendő, míg vállalatok esetében a bejegyzési igazolás is szükséges.

Az adatok megerősítése után egy üzemeltető írásban megerősíti az e-mail cím módosítását.
Az e-mail cím frissítéséhez benyújtott összes dokumentumot a Hostico adatvédelmi és adatvédelmi irányelvei szerint kezeljük.

Hírlevél rendszer

Eddig az értesítési rendszer választása viszonylag egyszerű előfizetésből állt, amely nem nyújtott sok rugalmasságot a fogadott üzenetek kiválasztásában.
Ez a hiányosság az alkalmazás merevségének köszönhető, amelyet a Hostico teljes újratervezésével a nulláról való újjáépítésekor megoldottunk, így most már rendelkezünk a szükséges rugalmassággal a bonyolult hírlevél értesítési rendszer biztosításához.


Az üzenetek strukturálása különálló kategóriákra oszlik, amelyek közül néhány alapértelmezetten be van jelölve minden ügyfélfiókhoz, mások pedig opcionálisak:

Kötelező:

Amikor személyes ügyféladataink biztonságáról beszélünk, a Hostico fejlesztőcsapata mindig figyelmes.
Ennek köszönhetően az ügyfelek fiókjaihoz kapcsolódó fő e-mail címek frissítéseit teljes mértékben elvégezhetjük a Hostico felületén, további eljárások nélkül.
Nem kell más, csak csatolni egy tulajdonosi igazolást, a többit mi intézzük. Magánszemélyek esetében elegendő az személyazonosító igazolvány másolata, míg vállalatok esetében a bejegyzési igazolás is szükséges.

Az adatok ellenőrzése után egy operátor írásban megerősíti az e-mail cím módosítását.
Az e-mail cím frissítéséhez benyújtott összes dokumentumot a Hostico adatvédelmi és adatvédelmi irányelvei szerint kezeljük.

Hírlevél rendszer

Eddig az értesítési rendszer választása viszonylag egyszerű előfizetésből állt, amely nem nyújtott sok rugalmasságot az érkező üzenetek kiválasztásában.
Ez a hiányosság az alkalmazás merevségének köszönhető, amelyet a Hostico teljes újraépítése a nulláról megszüntetett, így most már rendelkezünk a szükséges rugalmassággal a komplex hírlevél értesítési rendszer biztosításához.


Az üzenetek struktúrája külön kategóriákra oszlik, amelyek közül néhány alapértelmezetten be van jelölve az összes ügyfélfiókhoz, mások pedig opcionálisak:

Kötelező:

  • Karbantartás / Beavatkozások (technikai tevékenységek / eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos technikai jellegű beavatkozások, amelyek megszakításokhoz vezethetnek)
  • Szolgáltatások (ártáblázatok frissítése, szolgáltatások eltávolítása, szolgáltatások frissítése stb.)
  • Jogi (felhasználási feltételek frissítése stb.)

Opcionális:

  • Akciók (akciós díjak vagy kuponok)
  • Újdonságok (új szolgáltatások és funkciók bevezetése, Hostico vagy Awesome Projects dokumentáció)
  • Biztonság (különböző biztonsági ajánlások)

A értesítések engedélyezése vagy letiltása elvégezhető a Hostico ügyfélfiókban az Felhasználó szakaszban.
Az itt felsorolt eszközökről részletes információkat találhat a tutorial szakaszban található cikkekben:

|

Számlák összevonása
Az ügyfél Hostico fiókhoz tartozó e-mail címének frissítése
E-mail beállítások frissítése

Banki számlák

2022/04/28-tól kezdődően az Awesome Projects SRL-nek (a Hostico márkanév tulajdonosának) a banki számlái a Transilvania Bankhoz kerültek át. Ráadásul azok, akik dollárban történő fizetést választanak, mostantól rendelkezésre áll egy USD-számla is:

BT - Sighet II ügynökség, Swift: BTRLRO22
RON IBAN: RO19 BTRL RONC RT0C G315 4601
EUR IBAN: RO63 BTRL EURC RT0C G315 4601
USD IBAN: RO75 BTRL USDC RT0C G315 4601

A Román Kereskedelmi Banknál lévő régi számlák továbbra is aktívak maradnak egy ideig, amíg a sikeres átállás megtörténik, majd ezután inaktívvá válnak. Ezért javasoljuk azoknak, akiknek sablonjai vannak banki alkalmazásaikban, hogy frissítsék az IBAN számlaszámot, hogy a tranzakció feldolgozása hatékonyabb legyen.

blog

Hostico Hírek
Izolált alkalmazotti fiókok és távoli MySQL
Izolált alkalmazotti fiókok és távoli MySQL

Ügyfél funkciók - július

Folytatjuk az ügyfélfiók fejlesztését az új, rugalmas alkalmazotti fiók rendszerrel és a távoli MySQL hitelesítéssel.

VPS KVM és Szolgáltatási Átalakítások
VPS KVM és Szolgáltatási Átalakítások

Hostico frissítései október hónapban

A Hostico új VPS szolgáltatást hozott létre KVM technológián alapulva

Számlák szétválasztása és tömeges megújítás
Számlák szétválasztása és tömeges megújítás

Ügyfél funkciók - December

Az év vége új funkciókkal érkezik az Hostico-hoz, amelyeket bevezetnek az ügyfélfiókban

Támogatási órák és cPanel és Plesk frissítések
Támogatási órák és cPanel és Plesk frissítések

Támogatási rendszer a Hostico fiókon belül

Minden információ megtalálható az új ügyféltámogatási rendszerről, a BT kártyás fizetési modulra való áttérésről, valamint a cPanel és Plesk árfrissítésekről