A Hostico fejlesztőcsapata új ügyfélfiók funkciókat vezetett be a kapott visszajelzések alapján, amelyek általánosabb kezelést és új távoli MySQL hitelesítési rendszert biztosítanak.
Alkalmazotti fiók alapú számlázás
A számlázás bontása azok számára, akik több szolgáltatást kezelnek, mostantól lehetséges a Hostico ügyfélfiók szintjén.
Az alkalmazotti fiók alapú számlázási rendszer lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy másodlagos fiókokat (alkalmazotti fiókokat) hozzon létre, amelyeket kioszthat a kezelt szolgáltatásokhoz, így a proforma számlák más dátumokon kerülnek kiállításra, mint a fő fiók.
Egy alkalmazotti fiók hozzárendelhető egy vagy több termékhez, így az érintett ügyfél minden kereskedelmi jellegű értesítést e-mailben fog kapni. Még akkor is, ha egy alkalmazotti fiókot elkülönítünk egy szolgáltatáson belül, a fiók tulajdonosa továbbra is minden hozzá kapcsolódó értesítést megkap és bármikor frissítheti a proforma adatokat, ha helytelen kapcsolattartó személyt választott vagy az adatok változtak az időközben.
Azokban az esetekben, amikor egy alkalmazotti fióknak pénzügyi értesítéseket kell kapnia az összes fiókszolgáltatásról (függetlenül attól, hogy hozzá lett-e rendelve a számlázó felhasználóként), döntést hoztunk a értesítések kettéosztásáról két kategóriára:
- Izolált értesítések (csak azokhoz a szolgáltatásokhoz küldünk pénzügyi e-maileket, amelyekhez hozzá lett rendelve)
- Globális értesítések (az összes fiókszolgáltatáshoz kapcsolódó pénzügyi e-maileket küldünk)
Az általános működési mód és a szolgáltatásonkénti alkalmazotti fiók hozzárendelés folyamata részletesen le vannak írva a következő cikkekben: Mi az alkalmazotti fiók alapú számlázás? és Az alkalmazotti fiók alapú számlázás aktiválása.
Technikai támogatás alkalmazotti fiókok számára
Az előzőleg bemutatott számlázásra vonatkozóan, az alkalmazotti fiókok technikai támogatása lehetővé teszi a Hostico fiók adminisztrátorának, hogy hozzárendeljen egy felhasználót, aki jogosult technikai kérdéseket kérni, így elválasztva azt a többi szolgáltatástól.
Ezek a fiókok korlátozottan nyithatnak technikai kérelmeket kizárólag az e-mail (és implicit a jegyrendszer) útján, és bármilyen technikai kérelem, amely közvetlenül a szolgáltatást érinti, a fő adminisztrátor által kell teljesíteni, aki köteles aktív munkamenettel bejelentkezve lenni. A nem bejelentkezett ügyfél támogatása a chaten keresztül kizárólag általános információkkal korlátozódik, amelyek nem érintik a fiók szolgáltatásait.
Az alkalmazotti fiókokra vonatkozó támogatás részletei és aktiválása a következő oldalakon találhatók: Mi az alkalmazotti fiókok technikai támogatása? és Az alkalmazotti fiókok technikai támogatásának aktiválása.
Távoli MySQL
Az összes megosztott hosting csomag esetén mostantól lehetőség van távoli MySQL-hozzáférés engedélyezésének kérésére a Hostico ügyfél felületén.
A kérelem két IP-címen is elvégezhető egyetlen hosting csomagon belül, ideiglenes vagy állandó hozzáférési időszakkal.
Az ideiglenes hozzáadás legalább 1 órára és legfeljebb 24 órára állítható be, és igény szerint törölhető a fiókból, míg az állandó hozzáféréshez automatikusan nyitódik egy támogatási jegy az ügyfél fiókjában, és az implementációt a Hostico támogatási részlege erősíti meg, ha a kérelem ésszerű indokkal rendelkezik.
Jelenleg csak a megosztott csomagoknál engedélyezett a távoli MySQL IP-cím hozzáadása, ezért ha VPS-en szeretné használni, lépjen kapcsolatba a Hostico technikai részlegével.
A távoli MySQL IP-listához való hozzáadás eljárása megtalálható a következő cikkben: Távoli MySQL aktiválása a Hostico ügyfél fiókjában
Díjszabás frissítése
Hostico folyamatosan dolgozik az összes kínált szolgáltatás versenyképes árainak fenntartásán, ezért általában csak közvetlen intézkedések eredményeként történik az árak módosítása a harmadik felek szolgáltatói által.
A .com kiterjesztés hitelesített nyilvántartója (Verisign) bejelentette a tarifák emelését, amely minden regisztrátort érint, így mi is kénytelenek vagyunk az árat az elvégzett változtatásoknak megfelelően módosítani.
2022. szeptember 1-jétől a .com domének regisztrációs, megújítási és átviteli díja 8,99 € + ÁFA / évről 9,99 € + ÁFA / évre frissül. Azok, akik szeretnék meghosszabbítani a .com doméneket a régi tarifán, ezt lehetőségük van megtenni augusztus végéig a kliensfelületen generált előlegszámla létrehozásával vagy a kereskedelmi részleggel való kapcsolatfelvétellel az elérhető támogatási módszerek egyikén keresztül.
Az első 12 hónapban ingyenes domain ajánlat a 12 hónapos hosting csomag vásárlása esetén nem érintett az áremelés által.
A domain díjváltozások az alábbi kiterjesztésekre vonatkoznak: